Summerfight 2017

Turneringar i Kinna

Moderatorer: Youndi, Boggalogg, patrik thoren

patrik thoren
Inlägg: 398
Blev medlem: 06 aug 2009, 15:53

Re: Summerfight 2017

Inlägg av patrik thoren »

Serpent skrev:Jag har vänt och vridit på det här, men det blir tyvärr inget SummerFight för mig. Jag har en 40-årsfest :!: :shock: att finansiera och då får spelhelg med kostnad på ~1500 i sammanlagda utlägg ta ett par steg ned på priolistan.. :(

Vi hoppas på ett kärt återseende på Gamers Weekend 2018.

Med vänlig hälsning
Putte med övriga flocken :mrgreen:

Desertlord
Inlägg: 696
Blev medlem: 27 okt 2008, 20:06
Ort: Norrköping

Re: Summerfight 2017

Inlägg av Desertlord »

Betald

Nu är bara frågan om vad spela. Orkar jag flytta 200+ modeller och dricka öl samtidigt
Changeling 5p versus Eldar 1500p 1-0

max_elmgren
Inlägg: 335
Blev medlem: 09 okt 2011, 15:29

Re: Summerfight 2017

Inlägg av max_elmgren »

Alexander Elmgren känner att han inte hinner eller har råd, så han avanmäler sig.

Jag undrar om någon ska åka från/över Sthlm till Kinna, för jag vill ha skjuts?jag har skjuts om jag tar mig till Alvesta eller borås, men det är precis lik dyrt, och dumma tider.

fauh
Inlägg: 1118
Blev medlem: 24 feb 2015, 16:56

Re: Summerfight 2017

Inlägg av fauh »

max_elmgren skrev:Alexander Elmgren känner att han inte hinner eller har råd, så han avanmäler sig.

Jag undrar om någon ska åka från/över Sthlm till Kinna, för jag vill ha skjuts?jag har skjuts om jag tar mig till Alvesta eller borås, men det är precis lik dyrt, och dumma tider.
Kom in om Lund/malmö så löser vi det ;-) :lol:

Wiman
Inlägg: 33
Blev medlem: 22 jan 2016, 21:16
Ort: Varberg

Re: Summerfight 2017

Inlägg av Wiman »

Tony Wiman skall vara betald och klar :)

Användarvisningsbild
Spell Familiar
Inlägg: 397
Blev medlem: 02 jun 2015, 10:38

Re: Summerfight 2017

Inlägg av Spell Familiar »

tråkigt nog har Jacob Edvinssons USA-resa förlagts till den 2a september (inte den 4e som var antagandet när jag anmälde och betalade för honom).
Han kommer utebli. Jag får spela dubbelt så hårt!
"Ahrimans städtant lär ha fullt upp."

fauh
Inlägg: 1118
Blev medlem: 24 feb 2015, 16:56

Re: Summerfight 2017

Inlägg av fauh »

Spell Familiar skrev:tråkigt nog har Jacob Edvinssons USA-resa förlagts till den 2a september (inte den 4e som var antagandet när jag anmälde och betalade för honom).
Han kommer utebli. Jag får spela dubbelt så hårt!
Synd på jacob :-( men spelar då spelar du väl på två bord samtidig och självklart möter du dig själv i finalen?

Användarvisningsbild
Hylander
Inlägg: 7466
Blev medlem: 05 nov 2008, 08:44
Ort: Varberg

Re: Summerfight 2017

Inlägg av Hylander »

Jag blev påmind om listinskick är idag.

Tänkte för det vidare...
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

max_elmgren
Inlägg: 335
Blev medlem: 09 okt 2011, 15:29

Re: Summerfight 2017

Inlägg av max_elmgren »

Jag har fått förhinder, jobbet har ordnat kräftfiske kickoff som slutar sent på fredagen så jag hinner inte till matchen på fredagen! Och jag är alldeles för ny på jobbet för att tacka nej till kickoff. Gamers weekend blir det istället!

fauh
Inlägg: 1118
Blev medlem: 24 feb 2015, 16:56

Re: Summerfight 2017

Inlägg av fauh »

max_elmgren skrev:Jag har fått förhinder, jobbet har ordnat kräftfiske kickoff som slutar sent på fredagen så jag hinner inte till matchen på fredagen! Och jag är alldeles för ny på jobbet för att tacka nej till kickoff. Gamers weekend blir det istället!
:(

Skriv svar