Gamers Weekend 2016

Turneringar i Kinna

Moderatorer: Youndi, Boggalogg, patrik thoren

Desertlord
Inlägg: 696
Blev medlem: 27 okt 2008, 20:06
Ort: Norrköping

Re: Gamers Weekend 2016

Inlägg av Desertlord »

Någon vänlig arrangör som kan skriva ut min lista.

Fredrik Eriksson
Changeling 5p versus Eldar 1500p 1-0

Användarvisningsbild
Boggalogg
Inlägg: 500
Blev medlem: 27 jan 2010, 08:31
Ort: Kinna
Kontakt:

Re: Gamers Weekend 2016

Inlägg av Boggalogg »

Desertlord skrev:Någon vänlig arrangör som kan skriva ut min lista.

Fredrik Eriksson
Löser det till i morgon

Silvertejp
Inlägg: 997
Blev medlem: 20 feb 2010, 22:19

Re: Gamers Weekend 2016

Inlägg av Silvertejp »

Jag hade varit glad om nån skrev ut min lista med. Annars får ni leva med min dåliga handstil

Användarvisningsbild
Serpent
Inlägg: 2674
Blev medlem: 26 jun 2009, 15:13

Re: Gamers Weekend 2016

Inlägg av Serpent »

Vi lever i en tid då de flesta av oss (i Skandinavien i alla fall) har tillgång till dator och en telefon som kan påminna dig om saker. Lustigt att fler och fler kör med handskrivna listor eller behöver hjälp att skriva ut... :roll:

Lycka till, allihop! För egen del ska jag spela cancerläkare. Idag med brutal förkylning.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Poet
Inlägg: 707
Blev medlem: 13 okt 2009, 08:16

Re: Gamers Weekend 2016

Inlägg av Poet »

Vi lever även i tid där printer inte existerar i folks hem. Jag har full förståelse för att folk kör listan i mobilen, paddan, alt handskrivet.

Gonka Koff
Inlägg: 2745
Blev medlem: 13 okt 2008, 10:55

Re: Gamers Weekend 2016

Inlägg av Gonka Koff »

Gonka Koff skrev:Har skummat igenom listorna nu och tippar till min glädje min mustaschprydde glada vän och sängkamrat Hylander till vinnare. Jädrans vilken ostfest! :wub:
Då hade jag rätt!! Grattis Hylander!!
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

Land_Raider
Inlägg: 493
Blev medlem: 15 okt 2008, 07:07
Ort: Malmö

Re: Gamers Weekend 2016

Inlägg av Land_Raider »

Kan vi uppdatera första posten med sluttabell osv? :)
Kasper om vad hans omkompade arme innehåller: "dödstjärna, 6 pangpang killar, en mega bajsare,2 bautakillar, tre trollare!"

Användarvisningsbild
Hylander
Inlägg: 7466
Blev medlem: 05 nov 2008, 08:44
Ort: Varberg

Re: Gamers Weekend 2016

Inlägg av Hylander »

Gonka Koff skrev:
Gonka Koff skrev:Har skummat igenom listorna nu och tippar till min glädje min mustaschprydde glada vän och sängkamrat Hylander till vinnare. Jädrans vilken ostfest! :wub:
Då hade jag rätt!! Grattis Hylander!!

Ja min lista var i princip självspelande. För bra spelade jag inte. Mycket misstag kände jag att jag gjorde, men lyckades vinna ändå.. (tur i sista mot Lilljocke..)
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Skriv svar