Gamers Weekend 25-26/1 2014

Turneringar i Kinna

Moderatorer: Youndi, Boggalogg, patrik thoren

Användarvisningsbild
Serpent
Inlägg: 2674
Blev medlem: 26 jun 2009, 15:13

Re: Gamers Weekend 25-26/1 2014

Inlägg av Serpent »

Jag har förresten med mig två bräd- eller kortspel som kan uppskattas i samband med öl och samkväm en helgafton. Ledtråd: Chop!!!
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

War_Cry
Inlägg: 191
Blev medlem: 10 sep 2009, 10:07

Re: Gamers Weekend 25-26/1 2014

Inlägg av War_Cry »

Låter mycket bra!

:mrgreen:

Användarvisningsbild
Kaptenen
Inlägg: 2400
Blev medlem: 19 aug 2012, 07:49

Re: Gamers Weekend 25-26/1 2014

Inlägg av Kaptenen »

Jag gillar alla kringaktiviteter, såsom bastu, pingis, brädspel, dela warstories etc... jättetrevligt, MEN:
När tusan hinner ni med allt sånt skoj?
Jag får kli i huvudet bara av att få in 4st 1850p matcher på en och samma dag..
3 timmar per match (himmel jag får det tufft att hinna), så 12 timmars spelande mellan samling 8:30 och slutsignal 23:45.

Kommer de flesta fredag kväll och kör sociala grejer då, eller stannas det kvar på söndagen, eller är det ingen som sover lördag-söndag?
Det är nästan så jag vill köra utan terräng mot en gunline deluxe i någon match så det är över innan jag hunnit fatta att vi börjat, så att jag får någon timme över att ta för mig av det smörgåsbord av roligheter som serveras den här helgen!
Hinna se andra slag, andras arméer, prata och lära känna så många som möjligt, basta, bara njuta av att vara familjefri med en samling likasinnade 40k-nördar 40 mil hemifrån. :D

Användarvisningsbild
LillePer
Inlägg: 6234
Blev medlem: 05 jul 2009, 16:50

Re: Gamers Weekend 25-26/1 2014

Inlägg av LillePer »

Är nog ett relativt stort gäng som kommer på fredag tror jag. Sen finns det alltid lite tid emellan matcher för de som blir färdiga tidigt. (Vissa matcher kan vara klara på 2h eller mindre) Sen kommer säkert en del att stanna uppe en stund på lördag och offra lite sömn. Men däremot är det nog ingen som stannar kvar på söndagen, för då tvingar säkert Putte dem att diska upp lunchen ;)

Användarvisningsbild
Serpent
Inlägg: 2674
Blev medlem: 26 jun 2009, 15:13

Re: Gamers Weekend 25-26/1 2014

Inlägg av Serpent »

Captaingallas skrev:Jag gillar alla kringaktiviteter, såsom bastu, pingis, brädspel, dela warstories etc... jättetrevligt, MEN:
När tusan hinner ni med allt sånt skoj?
Jag får kli i huvudet bara av att få in 4st 1850p matcher på en och samma dag..
3 timmar per match (himmel jag får det tufft att hinna), så 12 timmars spelande mellan samling 8:30 och slutsignal 23:45.

Kommer de flesta fredag kväll och kör sociala grejer då, eller stannas det kvar på söndagen, eller är det ingen som sover lördag-söndag?
Det är nästan så jag vill köra utan terräng mot en gunline deluxe i någon match så det är över innan jag hunnit fatta att vi börjat, så att jag får någon timme över att ta för mig av det smörgåsbord av roligheter som serveras den här helgen!
Hinna se andra slag, andras arméer, prata och lära känna så många som möjligt, basta, bara njuta av att vara familjefri med en samling likasinnade 40k-nördar 40 mil hemifrån. :D
Eftersom det inte fanns wi-fi så går Arsenal-Coventry om intet på fredag kväll. Så nåt ska en väl göra när bastandet är gjort...
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

patrik thoren
Inlägg: 398
Blev medlem: 06 aug 2009, 15:53

Re: Gamers Weekend 25-26/1 2014

Inlägg av patrik thoren »

Jag håller på att försöka lösa Wi-Fi.....men lovar inget :mrgreen:

//Putte

Användarvisningsbild
Jimmy Johansson
Inlägg: 887
Blev medlem: 13 maj 2009, 09:04
Ort: Varberg

Re: Gamers Weekend 25-26/1 2014

Inlägg av Jimmy Johansson »

Har Kjell förvarnat att jag och han gärna blir upplockade på stationen vid 17:07? ;)
egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte :wub:

Briggs
Inlägg: 76
Blev medlem: 10 apr 2013, 08:35

Re: Gamers Weekend 25-26/1 2014

Inlägg av Briggs »

Får tyvärr meddela att jag är sjuk och kan därmed inte komma :(

Har skickat email men tänkte att det är lika bra att skriva här också.

//Jan S

Användarvisningsbild
LillePer
Inlägg: 6234
Blev medlem: 05 jul 2009, 16:50

Re: Gamers Weekend 25-26/1 2014

Inlägg av LillePer »

Någon som har lust att skriva ut min (Per Stureson) lista? Puss och tack

Apocswe
Inlägg: 613
Blev medlem: 30 mar 2010, 05:14

Re: Gamers Weekend 25-26/1 2014

Inlägg av Apocswe »

Kan lösa det till imorgon per...

Skriv svar