Gamer Weekend 2015

Turneringar i Kinna

Moderatorer: Youndi, Boggalogg, patrik thoren

Användarvisningsbild
refabricated
Svenska Mästaren i 40k 2014 & 2017
Inlägg: 5051
Blev medlem: 10 maj 2010, 10:50

Re: Gamer Weekend 2015

Inlägg av refabricated »

Land_Raider skrev:
refabricated skrev:
Btw. hör och häpna! Jag kommer troligen spela hög-komp! jättesnäll lista har jag minsann.
(anmälan och betalning kommer ikväll)

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Är du fortfarande ironisk?
Ser jag ironisk ut?
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013" ;)
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!

Land_Raider
Inlägg: 493
Blev medlem: 15 okt 2008, 07:07
Ort: Malmö

Re: Gamer Weekend 2015

Inlägg av Land_Raider »

Hmm svårt att säga...
Kasper om vad hans omkompade arme innehåller: "dödstjärna, 6 pangpang killar, en mega bajsare,2 bautakillar, tre trollare!"

Användarvisningsbild
Hylander
Inlägg: 7466
Blev medlem: 05 nov 2008, 08:44
Ort: Varberg

Re: Gamer Weekend 2015

Inlägg av Hylander »

LillePer skrev:Nja det egentligen gör det bara att hårdhetskillnaden på den mjukaste/hårdaste listan är mindre. Fortfarande komparen som bestämmer vad som är komp 5 och vad som är <5 och därmed bannat. Komp 0 listor blir ju inte komp 5 bara för att tröskeln höjs.
Jaja visst rä det så men man kan ju lura folk att skicka in lite snällare saker. Sedan är det ju så att man kan åka på en reutr på listan lite lättare än på GC där spannet var 0-20..
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Användarvisningsbild
LillePer
Inlägg: 6234
Blev medlem: 05 jul 2009, 16:50

Gamer Weekend 2015

Inlägg av LillePer »

Visst är det så! Förövrigt ser jag fram emot Olofs "högkomp". Som den sanna ostkupan han är så tror jag på max komp 11...

patrik thoren
Inlägg: 398
Blev medlem: 06 aug 2009, 15:53

Re: Gamer Weekend 2015

Inlägg av patrik thoren »

OBS vi förlänger listinskick med en dag....sista inlämningsdag 18/1

MFL
Inlägg: 204
Blev medlem: 12 jan 2013, 21:50

Re: Gamer Weekend 2015

Inlägg av MFL »

Ordnar ni in ett TOK som klubb på Mattias Lindeberg.
Mattias Lindeberg

Användarvisningsbild
Serpent
Inlägg: 2674
Blev medlem: 26 jun 2009, 15:13

Re: Gamer Weekend 2015

Inlägg av Serpent »

Nu är det betalt, ska bara skicka mail och bestämma mig för en armélista. Snorjobbigt med subkompen, det jag tycker är mys kan ju Hylander tycka är ost. Men troligen är det tvärtom...
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

bigboi
Inlägg: 118
Blev medlem: 04 maj 2010, 08:39

Re: Gamer Weekend 2015

Inlägg av bigboi »

Anmäld, lista inskickad och betalt!! Nu är det bara att måla klart o kanske provspela listan en gång :roll:

En fråga om basstorlek;

- Behöver jag basa om mina Tyranid Warriors från 40mm till 50mm? (Warriors i Shield of Baal: Deathstorm kommer med 50 mm)

Användarvisningsbild
Boggalogg
Inlägg: 500
Blev medlem: 27 jan 2010, 08:31
Ort: Kinna
Kontakt:

Re: Gamer Weekend 2015

Inlägg av Boggalogg »

bigboi skrev:Anmäld, lista inskickad och betalt!! Nu är det bara att måla klart o kanske provspela listan en gång :roll:

En fråga om basstorlek;

- Behöver jag basa om mina Tyranid Warriors från 40mm till 50mm? (Warriors i Shield of Baal: Deathstorm kommer med 50 mm)
Några nya baser ska väl inte behövas? De levereras väl fortfarande med 40mm om man köper dem som vanligt?

bigboi
Inlägg: 118
Blev medlem: 04 maj 2010, 08:39

Re: Gamer Weekend 2015

Inlägg av bigboi »

Boggalogg skrev:
bigboi skrev:Anmäld, lista inskickad och betalt!! Nu är det bara att måla klart o kanske provspela listan en gång :roll:

En fråga om basstorlek;

- Behöver jag basa om mina Tyranid Warriors från 40mm till 50mm? (Warriors i Shield of Baal: Deathstorm kommer med 50 mm)
Några nya baser ska väl inte behövas? De levereras väl fortfarande med 40mm om man köper dem som vanligt?
Jag köpte o byggde mina innan Deathstorm kom ut o kunde inte läsa ut på GW:s sida om det är 40 el 50mm i en enskild warriorbox om man köper den idag. Om det är ok med dig o Putte som arr så kör jag gärna med 40mm denna gång så kan jag ändra sen när/om det blir tydligt med ny standard?

Skriv svar