Nycon 2012

Turneringar i Nyköping

Moderatorer: Lillen, Nos40k, Denkan

Användarvisningsbild
Lillen
Inlägg: 1472
Blev medlem: 08 jun 2009, 12:26
Ort: Nyköping

Re: Nycon 2012

Inlägg av Lillen »

Målningskrav kommer finnas. Men inget minus för lånade målade saker. Saker som inte är målat kommer plockas bort.

Blom
Inlägg: 2091
Blev medlem: 04 jul 2009, 07:17

Re: Nycon 2012

Inlägg av Blom »

Låter bra. Själklart ska det finns målningskrav. Det är ju jätte tråkigt på en större turnering om det inte är det. Men låna är alltså helt ok? Coolt!
Inte ett fluffmongo!

Joakim Blom

Användarvisningsbild
Lillen
Inlägg: 1472
Blev medlem: 08 jun 2009, 12:26
Ort: Nyköping

Re: Nycon 2012

Inlägg av Lillen »

Kom igen folket anmäler om ni vill vara med. Sovsal finns. Vill bara veta hur många som är intresserade. Bra om ni nämner det i er anmälan.

Med vänlig hälsning,

Lennart

Blom
Inlägg: 2091
Blev medlem: 04 jul 2009, 07:17

Re: Nycon 2012

Inlägg av Blom »

ja anmäl er nu! Jag vill att det är 20 deltagare så jag kan vinna och få vara med på touren!
Inte ett fluffmongo!

Joakim Blom

Användarvisningsbild
Papa D
Inlägg: 3610
Blev medlem: 03 nov 2008, 18:09
Ort: STHLM

Re: Nycon 2012

Inlägg av Papa D »

Jag tror Jimmy, crippen, Gunsson ska med, sen kan jag säkert få in nån mer från sthlm efter som vi bor gratis i mitt sommar hus. Kanske axelito, kickern och mathias vill med..

/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten

Användarvisningsbild
Papa D
Inlägg: 3610
Blev medlem: 03 nov 2008, 18:09
Ort: STHLM

Re: Nycon 2012

Inlägg av Papa D »

Ganska säker på att Lampén ska med åxå..

/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten

Användarvisningsbild
Katarsis
Site Admin
Inlägg: 5178
Blev medlem: 05 okt 2008, 21:11

Re: Nycon 2012

Inlägg av Katarsis »

Jag skall fundera på det. Just nu är det inte så taggande att spela en okompad turnering till....
Men det är ju kul att spela turnering så man får kanske bita i det sura äpplet och ta i från fotknölarna för att inte bli hoppborgad av allt waac därute.
/Mattias
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"

Blom
Inlägg: 2091
Blev medlem: 04 jul 2009, 07:17

Re: Nycon 2012

Inlägg av Blom »

Katarsis skrev:Jag skall fundera på det. Just nu är det inte så taggande att spela en okompad turnering till....
Men det är ju kul att spela turnering så man får kanske bita i det sura äpplet och ta i från fotknölarna för att inte bli hoppborgad av allt waac därute.
/Mattias
Jag hörde något om dubble bikes n00bs tidigare i dag..
Inte ett fluffmongo!

Joakim Blom

Användarvisningsbild
Papa D
Inlägg: 3610
Blev medlem: 03 nov 2008, 18:09
Ort: STHLM

Re: Nycon 2012

Inlägg av Papa D »

jag förstår dig Mattias. Men att hänga med nörds i mitt sommarhus e jättekul :) Du har väl saker som du kan bygga ihop, som gör att du kan hoppborga folk ganska ordentligt åxå? =)
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten

Användarvisningsbild
Katarsis
Site Admin
Inlägg: 5178
Blev medlem: 05 okt 2008, 21:11

Re: Nycon 2012

Inlägg av Katarsis »

Blom skrev:
Katarsis skrev:Jag skall fundera på det. Just nu är det inte så taggande att spela en okompad turnering till....
Men det är ju kul att spela turnering så man får kanske bita i det sura äpplet och ta i från fotknölarna för att inte bli hoppborgad av allt waac därute.
/Mattias
Jag hörde något om dubble bikes n00bs tidigare i dag..
Det är för dåligt när f-n och hans moster spelar med Draigowing eller Necron Airforce.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"

Skriv svar