Nycon 2011 Anmälnings tråd.

Turneringar i Nyköping

Moderatorer: Lillen, Nos40k, Denkan

Användarvisningsbild
Lillen
Inlägg: 1472
Blev medlem: 08 jun 2009, 12:26
Ort: Nyköping

Re: Nycon 2011 Anmälnings tråd.

Inlägg av Lillen »

Dessa personer har inte fyllt i mallen som jag bett om. Var snäll och säg till dessa personer om ni känner dom. Host host Papa D :P

Jimmy Hesselberg
Linus hesselberg
Mattias Gunnarsson
Christoffer Gunnarsson

Det är ganska vigktigt då konvent generalen vill ha en bra koll på vilka som kommer även hur stor plats vi behöver. Så snälla skicka in dessa så fort ni kan. Annars kommer namnen plockas bort från listan.

Mvh

Lennart

Ancalagon
Inlägg: 3323
Blev medlem: 15 aug 2011, 16:15

Re: Nycon 2011 Anmälnings tråd.

Inlägg av Ancalagon »

Hi.,jackar denna tråd lite. Är det fler från Stockholm som ska till NOS i år och kan tänkas ha en plats över i transport av någon form? Tågen verkar passa kasst med tiderna. Självklart betalar jag för mig :)

Användarvisningsbild
Lillen
Inlägg: 1472
Blev medlem: 08 jun 2009, 12:26
Ort: Nyköping

Re: Nycon 2011 Anmälnings tråd.

Inlägg av Lillen »

Lillen skrev:Dessa personer har inte fyllt i mallen som jag bett om. Var snäll och säg till dessa personer om ni känner dom. Host host Papa D :P

Jimmy Hesselberg
Linus hesselberg
Mattias Gunnarsson
Christoffer Gunnarsson

Det är ganska vigktigt då konvent generalen vill ha en bra koll på vilka som kommer även hur stor plats vi behöver. Så snälla skicka in dessa så fort ni kan. Annars kommer namnen plockas bort från listan.

Mvh

Lennart
Har fortfarande inte fått något från dessa personer. Om man inte föranmäler sig som alla andra och dyker upp. Så kommer man räknas som sist. Och om det blir ojämnt med spelare kommer jag slumpmässigt att plocka bort en spelare helt enkelt av dom som inte har fyllt i föranmälan. Tyvärr men nu har jag infomerat er. Så föranmäler som ni vill säkra eran plats.

Ancalagon
Inlägg: 3323
Blev medlem: 15 aug 2011, 16:15

Re: Nycon 2011 Anmälnings tråd.

Inlägg av Ancalagon »

Jag antar att du redan testat att maila och/eller PMa dem? ;)

Användarvisningsbild
Lillen
Inlägg: 1472
Blev medlem: 08 jun 2009, 12:26
Ort: Nyköping

Re: Nycon 2011 Anmälnings tråd.

Inlägg av Lillen »

Jupp och inget har hänt trots ett par mail och att jag skrivit här i forumet. :(

Användarvisningsbild
Katarsis
Site Admin
Inlägg: 5178
Blev medlem: 05 okt 2008, 21:11

Re: Nycon 2011 Anmälnings tråd.

Inlägg av Katarsis »

Ancalagon skrev:Hi.,jackar denna tråd lite. Är det fler från Stockholm som ska till NOS i år och kan tänkas ha en plats över i transport av någon form? Tågen verkar passa kasst med tiderna. Självklart betalar jag för mig :)
Om jag räknar rätt så är vi 10 personer som skall åka från Stockholm (mig inräknat, anmälde mig precis) och Richard Petersson, Henrik Lampén och bröderna Gunnarsson har bil, så det skall nog gå att lösa. Skicka mig ett PM med kontaktuppgifter så skall vi nog kunna fixa in dig i en bil.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"

Användarvisningsbild
Lillen
Inlägg: 1472
Blev medlem: 08 jun 2009, 12:26
Ort: Nyköping

Re: Nycon 2011 Anmälnings tråd.

Inlägg av Lillen »

Uppdaterade listan efter lite bortfall.

Användarvisningsbild
Lillen
Inlägg: 1472
Blev medlem: 08 jun 2009, 12:26
Ort: Nyköping

Re: Nycon 2011 Anmälnings tråd.

Inlägg av Lillen »

Tog även bort 10st platser för att det inte finns mycket mer intresseän så och vi tigger bord och teräng till 20 bord nu bara.

Mvh

Lennart

Blom
Inlägg: 2091
Blev medlem: 04 jul 2009, 07:17

Re: Nycon 2011 Anmälnings tråd.

Inlägg av Blom »

Får tyvärr avanmäla Rikard Lundberg :(
Inte ett fluffmongo!

Joakim Blom

Användarvisningsbild
Lillen
Inlägg: 1472
Blev medlem: 08 jun 2009, 12:26
Ort: Nyköping

Re: Nycon 2011 Anmälnings tråd.

Inlägg av Lillen »

Lite tråkigt :( Men tack för att ni säger till i tid.

Mvh

Lennart

Skriv svar