GarageGames I - 12 April

Turneringar i Nyköping

Moderatorer: Lillen, Nos40k, Denkan

Ancalagon
Inlägg: 3323
Blev medlem: 15 aug 2011, 16:15

Re: GarageGames I - 12 April

Inlägg av Ancalagon »

Lista skickad :)

Användarvisningsbild
Röde
Inlägg: 7511
Blev medlem: 14 nov 2009, 22:09
Ort: Linköping

Re: GarageGames I - 12 April

Inlägg av Röde »

Lista skickad!
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Användarvisningsbild
L3go
Inlägg: 1235
Blev medlem: 11 aug 2010, 07:31

Re: GarageGames I - 12 April

Inlägg av L3go »

all hail linus som räddade mig från att behöva skicka in en ändrad lista en gång till.. :wub:

bara 6 Heavy bolters kvar att måla.. såå nöjd, och såå pepp! :)
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!

Kurdush
Inlägg: 28
Blev medlem: 31 jul 2009, 10:34

Re: GarageGames I - 12 April

Inlägg av Kurdush »

Har lagt stort fokus på att äta arrakbollar idag, men någon borde säga åt mig på skarpen att måla mina plague drones istället/också. Kan ni inte utöva lite grupptryck på mig är ni bussiga?

Användarvisningsbild
Denkan
Inlägg: 964
Blev medlem: 27 sep 2011, 10:20
Ort: Nyköping
Kontakt:

Re: GarageGames I - 12 April

Inlägg av Denkan »

Kurdush skrev:Har lagt stort fokus på att äta arrakbollar idag, men någon borde säga åt mig på skarpen att måla mina plague drones istället/också. Kan ni inte utöva lite grupptryck på mig är ni bussiga?

Måla eller få maxminus och stå för arrakbollar (minst 2 var) till alla spelare och arr!!
Måla för bövelen!! Måla!!
mvh:
Dennis
Pärssi skrev:
Denkan skrev:jag vet att ni saknar mig så jag kommer ;)
klart vi gör, jag vill inte vara ensam gris...
http://www.garagegamers.se

-|Eldar|-|Space Wolves|-|SM - https://www.youtube.com/watch?v=FE1KCjheAwg|-

Användarvisningsbild
Röde
Inlägg: 7511
Blev medlem: 14 nov 2009, 22:09
Ort: Linköping

Re: GarageGames I - 12 April

Inlägg av Röde »

@ Kurdush. Måla först, kaka sen... Jag är klar med min lista... Nu ska jag ta ett chokladkex.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Ancalagon
Inlägg: 3323
Blev medlem: 15 aug 2011, 16:15

Re: GarageGames I - 12 April

Inlägg av Ancalagon »

Jag blev klar med målningen av mina tillskott till IG Armén förra veckan. Har provspelat min lista mot en halvhård Daemon armé och idag en lite hårdare Necron armé. Både matcherna har gått skitdåligt, så jag tror att jag hittat ganska rätt med min lista!

Användarvisningsbild
L3go
Inlägg: 1235
Blev medlem: 11 aug 2010, 07:31

Re: GarageGames I - 12 April

Inlägg av L3go »

Ancalagon skrev:Jag blev klar med målningen av mina tillskott till IG Armén förra veckan. Har provspelat min lista mot en halvhård Daemon armé och idag en lite hårdare Necron armé. Både matcherna har gått skitdåligt, så jag tror att jag hittat ganska rätt med min lista!
:D

@Kurdush: hä ba å mål.. ;) förstår din ångest. Jag upptäckte just att jag mitt HQ inte alls var målat.. Eller ihopbyggt heller för den delen.
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!

Spelbjörn
Inlägg: 59
Blev medlem: 21 sep 2013, 19:25

Re: GarageGames I - 12 April

Inlägg av Spelbjörn »

Vörner! Om inte dina drones är klara under veckan så ska jag låta en psimutant dra ut Ylvis huggtänder! (Vörners muterade räv i det Mutant-rollspel vi håller på med). Kan låta hårt, men det är för ditt eget bästa!

(Säger killen som bytte armé för att han inte hann klart...)

Gonka Koff
Inlägg: 2745
Blev medlem: 13 okt 2008, 10:55

Re: GarageGames I - 12 April

Inlägg av Gonka Koff »

Arch-enemies in arms är nu postad.
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

Skriv svar