Eldar 6th ed

Moderatorer: Pärssi, Lillen

daskad
Inlägg: 2686
Blev medlem: 08 apr 2011, 13:23
Ort: Ulricehamn

Re: Eldar 6th ed

Inlägg av daskad »

Jag håller med Zurken. Att göra en pen till glance på 2+ är OP
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

Pärssi
Inlägg: 1108
Blev medlem: 01 sep 2010, 09:47

Sv: Eldar 6th ed

Inlägg av Pärssi »

Zurken skrev:
kombat skrev:Tycker egentligen att wave serpents kommer undan lite för lätt då de skjuter bättre än en Annihilation barge. Något dyrare men de är fast och icke open topped samt ett transport fordon.
Håller med. Ett V2 på wave serpents utöver fordonsminus skulle inte sitta fel.

Håller med, räkna med att det blir så.

Användarvisningsbild
LillePer
Inlägg: 6234
Blev medlem: 05 jul 2009, 16:50

Eldar 6th ed

Inlägg av LillePer »

Kan iof tycka att ett "wave serepent with scatterlaser" kan vara på sin plats för det är då den blir riktig bra. Och först då den kan jaga flyg också.

Pärssi
Inlägg: 1108
Blev medlem: 01 sep 2010, 09:47

Sv: Eldar 6th ed

Inlägg av Pärssi »

LillePer skrev:Kan iof tycka att ett "wave serepent with scatterlaser" kan vara på sin plats för det är då den blir riktig bra. Och först då den kan jaga flyg också.
Isf skulle jag föreslå att räkna de med scatterlaser som 2 fordon, övriga som 1,5 och ha komp för V2 överlag.

Användarvisningsbild
Flogger
Inlägg: 7311
Blev medlem: 18 feb 2011, 04:58
Ort: Karlshamn

Eldar 6th ed

Inlägg av Flogger »

Pärssi skrev:
LillePer skrev:Kan iof tycka att ett "wave serepent with scatterlaser" kan vara på sin plats för det är då den blir riktig bra. Och först då den kan jaga flyg också.
Isf skulle jag föreslå att räkna de med scatterlaser som 2 fordon, övriga som 1,5 och ha komp för V2 överlag.
Låter bra.
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Skriv svar