Tyranids, Daemons 6th

Moderatorer: Pärssi, Lillen

daskad
Inlägg: 2686
Blev medlem: 08 apr 2011, 13:23
Ort: Ulricehamn

Re: Tyranids, Daemons 6th

Inlägg av daskad »

Problemet är inte att tyraniderna är för svaga. Problemet är att de förslag som GW hade på terräng inte följs. d.v.s. i snitt 12 bitar terräng per bord.
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!

Användarvisningsbild
Lillen
Inlägg: 1472
Blev medlem: 08 jun 2009, 12:26
Ort: Nyköping

Re: Tyranids, Daemons 6th

Inlägg av Lillen »

LOS blockers med! För det är skit samma om det är en skog eller ruin om du inte får nyttja det (mkt ignors cover i dagens meta).

Man skulle behöva fler LoS blockers i vårt Svea. Men det kommer alltid vara ett problem om för många turneringar att ha.

Användarvisningsbild
Flogger
Inlägg: 7311
Blev medlem: 18 feb 2011, 04:58
Ort: Karlshamn

Tyranids, Daemons 6th

Inlägg av Flogger »

Lillen skrev:LOS blockers med! För det är skit samma om det är en skog eller ruin om du inte får nyttja det (mkt ignors cover i dagens meta).

Man skulle behöva fler LoS blockers i vårt Svea. Men det kommer alltid vara ett problem om för många turneringar att ha.

Här i Jönköping är det 10+ bitar terräng och stora LoS blockers. Här behöver en faktiskt tänka och använda taktik när en spelar en skyttelista, som närstridsspelare alltid behöver.
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Skriv svar