Warpstorm 6 Statistik

Dragonknights anordnar turneringar i Helsingborg

Moderator: whistler

Användarvisningsbild
Hylander
Inlägg: 7466
Blev medlem: 05 nov 2008, 08:44
Ort: Varberg

Re: Warpstorm 6 Statistik

Inlägg av Hylander »

refabricated skrev:Tankhunter mot slem känns ju ganska meh.
Men egge, du får nöja dig med att vinna gothcon, må du här få en nasty LandRaider där du inte vill ha den (:
well ... Egge kanske gillar det nasty...
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

egge
Inlägg: 2100
Blev medlem: 09 okt 2008, 18:03

Re: Warpstorm 6 Statistik

Inlägg av egge »

Jag är praktiskt taget körd om jag får möta en Land raider. Det är rätt illa... :wub:
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/

Användarvisningsbild
Hylander
Inlägg: 7466
Blev medlem: 05 nov 2008, 08:44
Ort: Varberg

Re: Warpstorm 6 Statistik

Inlägg av Hylander »

egge skrev:Jag är praktiskt taget körd om jag får möta en Land raider. Det är rätt illa... :wub:
Fan heller..

Du har ju fex och bajsmamma samt (primen) som kan fixa den i CC. Sedan har du ju 2 Zoans som gärna skjuter lite st10 på den...

Alltså det är iofs inget melta spam men fullt tillräckligt.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

egge
Inlägg: 2100
Blev medlem: 09 okt 2008, 18:03

Re: Warpstorm 6 Statistik

Inlägg av egge »

Hylander skrev:
egge skrev:Jag är praktiskt taget körd om jag får möta en Land raider. Det är rätt illa... :wub:
Fan heller..

Du har ju fex och bajsmamma samt (primen) som kan fixa den i CC. Sedan har du ju 2 Zoans som gärna skjuter lite st10 på den...

Alltså det är iofs inget melta spam men fullt tillräckligt.
Fast nu gör du dem där antaganden att folk inte kan döda saker med skytte eller närstrid igen. ;) Om jag däremot hade haft massa S9 autokanonsskott mot fordon - då hade det varit busenkelt att vinna turneringen och jag skulle vara tvungen att skämmas något katastrofalt om jag inte vinner samtliga matcher 20-0. :)
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/

Användarvisningsbild
Hylander
Inlägg: 7466
Blev medlem: 05 nov 2008, 08:44
Ort: Varberg

Re: Warpstorm 6 Statistik

Inlägg av Hylander »

egge skrev:
Hylander skrev:
egge skrev:Jag är praktiskt taget körd om jag får möta en Land raider. Det är rätt illa... :wub:
Fan heller..

Du har ju fex och bajsmamma samt (primen) som kan fixa den i CC. Sedan har du ju 2 Zoans som gärna skjuter lite st10 på den...

Alltså det är iofs inget melta spam men fullt tillräckligt.
Fast nu gör du dem där antaganden att folk inte kan döda saker med skytte eller närstrid igen. ;) Om jag däremot hade haft massa S9 autokanonsskott mot fordon - då hade det varit busenkelt att vinna turneringen och jag skulle vara tvungen att skämmas något katastrofalt om jag inte vinner samtliga matcher 20-0. :)
Du ja! Är man en sådan proplayer att man klappar hem hela GothCon då finns inga undanflykter. Vi andra dödliga som ständigt gör nybörjarmisstag och är taktiskt inkompetenta gäller en helt annan måttstock....
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Användarvisningsbild
Andy Grey
Inlägg: 472
Blev medlem: 11 feb 2009, 02:02

Re: Warpstorm 6 Statistik

Inlägg av Andy Grey »

refabricated skrev: Men egge, du får nöja dig med att vinna gothcon, må du här få en nasty LandRaider där du inte vill ha den (:
Hylander skrev:Är man en sådan proplayer att man klappar hem hela GothCon då finns inga undanflykter.
Exakt, jag ställer upp med LR kommer lastad! Ses på lördag :twisted:
fauh skrev:Det är lugnt, jag väger upp det med att vara ytterst inkompetent!

BLOODLETTERS
Inlägg: 238
Blev medlem: 11 maj 2011, 22:45
Ort: Lund

Re: Warpstorm 6 Statistik

Inlägg av BLOODLETTERS »

En bra spridning på arméerna verkar det som och en hel del intressanta möten att se fram emot ( om vi har tur )!

Alltså...

Jag kräver att Hylander får möta Gustavs spegel GK ( eller är det Gustav som härmat den jävla Gais grisen? :wub: )

Jag kräver att Egge möter LR Mech samt även Hylander ( gärna 2 mot 1 så Egge kan gnälla lite till :wub: )

Jag kräver en topp 3 placering för mig själv ( ganska rimligt krav nu när jag kör en elak lista för en gångs skull :twisted: )

Ganska rimliga krav i mina ögon!
BLOODLETTERS
Vissa fluffiga saker är hårdare än andra fluffiga saker https://www.youtube.com/watch?v=82utG7Q3G_k
WIP Kabal of the Shadows (DE) Templars of the Emperor (SM,DA,BA) Da Jolly Ork Big Bad Band (ORKS) Carnival of Crazy Clown People (CSM & CD)

Användarvisningsbild
refabricated
Svenska Mästaren i 40k 2014 & 2017
Inlägg: 5051
Blev medlem: 10 maj 2010, 10:50

Re: Warpstorm 6 Statistik

Inlägg av refabricated »

Du kör väl ändå en av de snällare listorna? 5e snällaste för att vara mer exakt (: (om nu kompen är talande)
Tycker ifs att egge nog har en av de läskigaste listorna, och den ligger på komp30. 40 stealers med FnP e aldrig kul.
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013" ;)
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!

Användarvisningsbild
Hylander
Inlägg: 7466
Blev medlem: 05 nov 2008, 08:44
Ort: Varberg

Re: Warpstorm 6 Statistik

Inlägg av Hylander »

refabricated skrev:Du kör väl ändå en av de snällare listorna? 5e snällaste för att vara mer exakt (: (om nu kompen är talande)
Tycker ifs att egge nog har en av de läskigaste listorna, och den ligger på komp30. 40 stealers med FnP e aldrig kul.
Ja visst är det kul att bröta in med en LR fylld av elakheter men när de väl hoppat ut så kanske det inte är så roligt om de hoppar ut i famnen på 40 stealers...
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

egge
Inlägg: 2100
Blev medlem: 09 okt 2008, 18:03

Re: Warpstorm 6 Statistik

Inlägg av egge »

Hylander skrev:
refabricated skrev:Du kör väl ändå en av de snällare listorna? 5e snällaste för att vara mer exakt (: (om nu kompen är talande)
Tycker ifs att egge nog har en av de läskigaste listorna, och den ligger på komp30. 40 stealers med FnP e aldrig kul.
Ja visst är det kul att bröta in med en LR fylld av elakheter men när de väl hoppat ut så kanske det inte är så roligt om de hoppar ut i famnen på 40 stealers...
Där har vi en diskussion mellan chappen och terminator-sergeanten som jag vill se!
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/

Skriv svar