fragcannon sökes..

Behöver du någon specifik liten del och tror dina medmänniskor kan hjälpa till? Tigg här!

Moderator: Katarsis

Användarvisningsbild
L3go

fragcannon sökes..

Inlägg av L3go »

.. någon som har? pengar, SM/BA-bits finns i utbyte.
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!

Användarvisningsbild
John_F

Re: fragcannon sökes..

Inlägg av John_F »

L3go skrev:.. någon som har? pengar, SM/BA-bits finns i utbyte.
Jag har en, primad svart. Ska ner på klubben på onsdag vid lunch och kan ta med den då. Har du några plasma guns?

Användarvisningsbild
L3go

Inlägg av L3go »

John_F skrev:
Jag har en, primad svart. Ska ner på klubben på onsdag vid lunch och kan ta med den då. Har du några plasma guns?
flexar ut från jobbet kl 14 på onsdag. kollar när jag kommer hem i eftermiddag om jag har några plasmagevär, men vad jag minns så ska det ligga 2 stycken och skräpa i bitz-boxen. återkommer om detta. om jag minns fel, vad vill du ha istället?
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!

Användarvisningsbild
John_F

Inlägg av John_F »

L3go skrev:
John_F skrev:
flexar ut från jobbet kl 14 på onsdag. kollar när jag kommer hem i eftermiddag om jag har några plasmagevär, men vad jag minns så ska det ligga 2 stycken och skräpa i bitz-boxen. återkommer om detta. om jag minns fel, vad vill du ha istället?
Kolla först, annars får vi hitta på nåt :)

Skriv svar