fragcannon sökes..
Moderator: Katarsis
fragcannon sökes..
.. någon som har? pengar, SM/BA-bits finns i utbyte.
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
Re: fragcannon sökes..
Jag har en, primad svart. Ska ner på klubben på onsdag vid lunch och kan ta med den då. Har du några plasma guns?L3go skrev:.. någon som har? pengar, SM/BA-bits finns i utbyte.
flexar ut från jobbet kl 14 på onsdag. kollar när jag kommer hem i eftermiddag om jag har några plasmagevär, men vad jag minns så ska det ligga 2 stycken och skräpa i bitz-boxen. återkommer om detta. om jag minns fel, vad vill du ha istället?John_F skrev:Jag har en, primad svart. Ska ner på klubben på onsdag vid lunch och kan ta med den då. Har du några plasma guns?L3go skrev:.. någon som har? pengar, SM/BA-bits finns i utbyte.
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
Kolla först, annars får vi hitta på nåtL3go skrev:flexar ut från jobbet kl 14 på onsdag. kollar när jag kommer hem i eftermiddag om jag har några plasmagevär, men vad jag minns så ska det ligga 2 stycken och skräpa i bitz-boxen. återkommer om detta. om jag minns fel, vad vill du ha istället?John_F skrev:Jag har en, primad svart. Ska ner på klubben på onsdag vid lunch och kan ta med den då. Har du några plasma guns?L3go skrev:.. någon som har? pengar, SM/BA-bits finns i utbyte.