Hallå
Skulle behöva fler torsofronter och sholder pads med kugghjulet och dödskallen på då jag lottades just dessa i vår lilla marinekampanj.
All hjälp tas tacksamt emot. Har en del Necron och Catachan-bitz att byta med.
Torsofront+shoulder pad från SM vehicle sprue (editerad)
Moderator: Katarsis
Torsofront+shoulder pad från SM vehicle sprue (editerad)
Senast redigerad av 1 Röde, redigerad totalt 19 gånger.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Re: Torsofront och shoulder pad från SM vehicle sprue
Jag har en va varje.
Re: Torsofront och shoulder pad från SM vehicle sprue
Och pm...Meister skrev:Jag har en va varje.
Re: Torsofront+shoulder pad från SM vehicle sprue (editerad)
Petar upp den här tråden då den fortfarande är aktuell (och editerad) oavsett vad som angetts tidigare.
Jag tror jag har några såna...ska kolla imorgon. Intresserad av IG bits. Främs kneeling legs, men även lasguns och flaggor och annat som skulle kunna användas för att konvertera kultister till rebegade militia..Röde skrev:Petar upp den här tråden då den fortfarande är aktuell (och editerad) oavsett vad som angetts tidigare.
Har en del Catachan ben varav någon/några knästående. En del andra Catachan command squad bitz också...John_F skrev:Jag tror jag har några såna...ska kolla imorgon. Intresserad av IG bits. Främs kneeling legs, men även lasguns och flaggor och annat som skulle kunna användas för att konvertera kultister till rebegade militia..Röde skrev:Petar upp den här tråden då den fortfarande är aktuell (och editerad) oavsett vad som angetts tidigare.
Har hittat två kompletta uppsättningar ( shoulder pads, head, torso). Untgår ifrån att du har ben och armar? Jag kom oxå på att nåt jag behöver mer än något annat är autocannons, antingen från heavy weapon team eller sentinel. Har du kanske nån sån?Röde skrev:Har en del Catachan ben varav någon/några knästående. En del andra Catachan command squad bitz också...John_F skrev:Jag tror jag har några såna...ska kolla imorgon. Intresserad av IG bits. Främs kneeling legs, men även lasguns och flaggor och annat som skulle kunna användas för att konvertera kultister till rebegade militia..Röde skrev:Petar upp den här tråden då den fortfarande är aktuell (och editerad) oavsett vad som angetts tidigare.
Behöver inga huvuden utan bara bitzen med kugghjul och skalle på, dvs. torso och shoulder pad.
Har inga autocannons alls. Har däremot, som jag nämnde tidigare, lite Catachan grejer.
Har inga autocannons alls. Har däremot, som jag nämnde tidigare, lite Catachan grejer.