Jag köppte in ett sett Space Marine Terminator Close Combat Squad från tradera nu i veckan.
De var 5 st figurer var av 1 saknar en arm.
Så nu undrar jag om någon har en extra arm liggandes//över som kan passa. Det är armen på vänster sida om man ser modellen rakt framifrån. (vapnet)
Eftersom jag bara målar och inte spelar WH så kvittar det vilken typ av arm/vapen det är. Vill bara få ihop en hel figgur.
Länk http://www.games-workshop.com/gws/catal ... rod1060025
Jag betalar gärna en liten summa för besväret+porto.
Släng ett PM eller ett mail till mig på skold_anders@hotmail.com
flyttad till rätt forum
-moderator-Zurken
söker en Terminator arm
Moderator: Katarsis
-
Claimh_Solais
Re: söker en Terminator arm
vänta nu ..du behöver alltså en arm eller ett vapen
vill du ha en hammare eller en klo ?
om du inte spelar spelet så kanske du inte vet att vapnen kostar olika mycket poäng och man kan inte sätta vilken combo som helst
vill du ha en hammare eller en klo ?
om du inte spelar spelet så kanske du inte vet att vapnen kostar olika mycket poäng och man kan inte sätta vilken combo som helst
- The Gretchin
Claimh_Solais skrev:vill du ha en hammare eller en klo ?
SentiC skrev:Eftersom jag bara målar och inte spelar WH så kvittar det vilken typ av arm/vapen det är. Vill bara få ihop en hel figgur.
Helmer Jonelid
Egge skrev:Inget val får ha mer än 1 mer val än någon annan sorts val (ignorera Troops).
-
Claimh_Solais
Han kanske ska måla dom åt någon eller ev sälja dom? då måste dom va korrekta
Jag har nog något vapen /sköld iaf så va önskas
Claimh_Solais skrev:Han kanske ska måla dom åt någon eller ev sälja dom? då måste dom va korrekta
Jag målar bara för nöjes skull så där finns inga krav gällande poäng eller liknande. Det skall bara se bra ut.
Kolla där! Vilket erbjudande.SentiC skrev:Claimh_Solais skrev:Han kanske ska måla dom åt någon eller ev sälja dom? då måste dom va korrekta
Jag målar bara för nöjes skull så där finns inga krav gällande poäng eller liknande. Det skall bara se bra ut.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Hade redan PM:at honom =)Röde skrev:Kolla där! Vilket erbjudande.SentiC skrev:Claimh_Solais skrev:Han kanske ska måla dom åt någon eller ev sälja dom? då måste dom va korrekta