Beakie hjälmar från vanguard veteran lådan.

Behöver du någon specifik liten del och tror dina medmänniskor kan hjälpa till? Tigg här!

Moderator: Katarsis

Niklas
Inlägg: 152
Blev medlem: 01 okt 2009, 21:27

Beakie hjälmar från vanguard veteran lådan.

Inlägg av Niklas »

Hejsan!

Bild

Jag är på jag på två av dessa hjälmarna, har till och från i flera veckors tid jagat mina bekanta i hopp om att få kunna byta till mig två. Jag håller nämnligen på och utökar en legion reconnisance marine squad till 10 man(8/10 marines har denna hjälmen redan, vill helst ha det uniformt).

Jag har CSM och IG bits i mängder, har även en tråd i köp och sälj ifall något där kan vara av intresse. Annars swishar jag över en lämplig summa.

Asphyxate
Inlägg: 366
Blev medlem: 10 okt 2016, 22:30

Re: Beakie hjälmar från vanguard veteran lådan.

Inlägg av Asphyxate »

Tror jag borde ha. Har du MK8 torsos? :)

Användarvisningsbild
Röde
Inlägg: 7511
Blev medlem: 14 nov 2009, 22:09
Ort: Linköping

Re: Beakie hjälmar från vanguard veteran lådan.

Inlägg av Röde »

Asphyxate skrev:Tror jag borde ha. Har du MK8 torsos? :)
Jag har från Deathwatch om det duger. Kan ev. ha andra också.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Niklas
Inlägg: 152
Blev medlem: 01 okt 2009, 21:27

Re: Beakie hjälmar från vanguard veteran lådan.

Inlägg av Niklas »

Är det den med örnvingarna på bröstet och kragen? Kan leta i bitslådan i helgen.

Asphyxate
Inlägg: 366
Blev medlem: 10 okt 2016, 22:30

Re: Beakie hjälmar från vanguard veteran lådan.

Inlägg av Asphyxate »

Ja exakt! Dem med krage. :)

Niklas
Inlägg: 152
Blev medlem: 01 okt 2009, 21:27

Re: Beakie hjälmar från vanguard veteran lådan.

Inlägg av Niklas »

Efter att ha rotat igenom de få marinebits jag har så har jag inte kunnat hitta några. Googlade lite på det då, ser ut som att förutom någon gammal ravenwing snubbe så finns de bara i deathwatch boxen? Stämmer det så vet jag att jag inte har några för en sådan har jag inte köpt.

Jag köper gärna loss hjälmarna ifall du inte vill ha några andra bits istället. Har en låda i stort sett orörda vanguards och en med sternguards liknande skick. Köpte dem för att bygga lite 30k karaktärer men mycket som finns i den lådan passar bara i 40k.

Användarvisningsbild
Röde
Inlägg: 7511
Blev medlem: 14 nov 2009, 22:09
Ort: Linköping

Re: Beakie hjälmar från vanguard veteran lådan.

Inlägg av Röde »

Röde skrev:
Asphyxate skrev:Tror jag borde ha. Har du MK8 torsos? :)
Jag har från Deathwatch om det duger. Kan ev. ha andra också.
Om Deathwatch versionen duger så har jag torsos. Niklas får beakies av dig, du får ett antal torsos av mig. Alla glada?
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Asphyxate
Inlägg: 366
Blev medlem: 10 okt 2016, 22:30

Re: Beakie hjälmar från vanguard veteran lådan.

Inlägg av Asphyxate »

Tjena,

https://imgur.com/a/Vkh4qog

Har en som matchar exakt och en annan som också har scope. Sen fotade jag lite andra beakies jag har också. Bara säga vad du vill ha så får du det. :)

Deathwatch torsos har jag multum utav. Tror jag kommer landa på en 60+ spare DW MK8or i projektet.

Den jag är ute efter är den man får en utav i tactical och devastator kittet. Men lugnt om du inte har några, du kan väl PMa adressen så skickar jag sedan. :)

Skriv svar