Tempestus Scions Kropp

Behöver du någon specifik liten del och tror dina medmänniskor kan hjälpa till? Tigg här!

Moderator: Katarsis

Asphyxate
Inlägg: 366
Blev medlem: 10 okt 2016, 22:30

Tempestus Scions Kropp

Inlägg av Asphyxate »

Tjena, behöver ett par ben och en torso(fram+baksida) till Tempestus Scions. Om nån har en över vore det uppskattat. Kan bytas mot allt möjligt i SM rangen. :)

Puddington
Inlägg: 81
Blev medlem: 20 maj 2017, 11:38

Re: Tempestus Scions Kropp

Inlägg av Puddington »

Hmmm, kan tänkas byta bort detta, tror att jag kommer att konvertera mina! Den viktiga frågan är dock...

har du möjligtvis en scout och/eller scout biker? :D

Asphyxate
Inlägg: 366
Blev medlem: 10 okt 2016, 22:30

Re: Tempestus Scions Kropp

Inlägg av Asphyxate »

Puddington skrev:Hmmm, kan tänkas byta bort detta, tror att jag kommer att konvertera mina! Den viktiga frågan är dock...

har du möjligtvis en scout och/eller scout biker? :D
Tjena! Köpte en på bitssajt nu så det är löst. Jag kör konvertade Tempestus som Scouts så tyvärr.

Puddington
Inlägg: 81
Blev medlem: 20 maj 2017, 11:38

Re: Tempestus Scions Kropp

Inlägg av Puddington »

Asphyxate skrev:
Puddington skrev:Hmmm, kan tänkas byta bort detta, tror att jag kommer att konvertera mina! Den viktiga frågan är dock...

har du möjligtvis en scout och/eller scout biker? :D
Tjena! Köpte en på bitssajt nu så det är löst. Jag kör konvertade Tempestus som Scouts så tyvärr.
Får man fråga vad du ogillar med scouts? :) Inte jobbat med kitsen och är nyfiken. Tänkte använda dem för Arbites.

Asphyxate
Inlägg: 366
Blev medlem: 10 okt 2016, 22:30

Re: Tempestus Scions Kropp

Inlägg av Asphyxate »

Puddington skrev:
Asphyxate skrev:
Puddington skrev:Hmmm, kan tänkas byta bort detta, tror att jag kommer att konvertera mina! Den viktiga frågan är dock...

har du möjligtvis en scout och/eller scout biker? :D
Tjena! Köpte en på bitssajt nu så det är löst. Jag kör konvertade Tempestus som Scouts så tyvärr.
Får man fråga vad du ogillar med scouts? :) Inte jobbat med kitsen och är nyfiken. Tänkte använda dem för Arbites.
Tycker inte dem är estetiskt snygga helt enkelt. Är mest headsen som kommer med dem som ser förjävliga ut. Funkar väl ok med headswaps men tycker benen ser off ut också. Väldigt kantiga mot resten av SM rangen som är sleek. :)

Skriv svar