DA/RW ikoner mm. säljes/bytes bort
Moderator: Katarsis
Re: DA/RW ikoner mm. säljes/bytes bort
@ MindMotion. Har hittat enstaka av den ängeln du visar ovan samt några "rökelsekar" och väskor.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Du har inte korp "pålarna" kvar?
Om det är de som sitter bakpå hojjarna du menar så, jo. Massor.voigtan skrev:Du har inte korp "pålarna" kvar?
Precis, vad vill du ha för dom?
Du råkar inte ha några av de bitz jag letar efter? IG eller terrängbitz i två trådar alldeles intill...voigtan skrev:Precis, vad vill du ha för dom?
Tyvärr har jag inga IG, inte heller de terräng bitarna du är ute efter hellerRöde skrev:Du råkar inte ha några av de bitz jag letar efter? IG eller terrängbitz i två trådar alldeles intill...
- MindMotion
Tjo, sorry att det tog tid att svara.
Har som sagt bara ett hb magasin och en sån tygrulle du ber om, om det är okej kan vi byta annars kan jag slänga in nån liten slant också.
Har som sagt bara ett hb magasin och en sån tygrulle du ber om, om det är okej kan vi byta annars kan jag slänga in nån liten slant också.
Har lagt upp allt DA/RW i en ny säljtråd.MindMotion skrev:Tjo, sorry att det tog tid att svara.
Byter däremot gärna till mig rullen och magasinväskan. Vad vill du ha för dem?
- MindMotion
Så många rökelse grejjer du vill ge för dom =)
Har 3 avlånga cylinderformade, 3 till liknande som kommer från det "avlånga fladdret" som skurits loss, 1 klotformad, 1 BT variant och så två små saker som är i granatstorlek. Funkar det så skicka mig en adress så gör jag detsamma.MindMotion skrev:Så många rökelse grejjer du vill ge för dom =)