Som rubriken angav så är jag tacksam för div. sm-bitz. Ben till standard space marines om ni har några över, poweryxor, halberds, powermaces önskas. Stormshields mottages även tacksamt. Har div Sm-bitz själv och pengar givetvis. Beakade hjälmar är mycket efterlängtade också.
Mvh Peter
Div. SM-bitz sökes! Bla. sm-ben, yxor, maces m.m
Moderator: Katarsis
-
katzenjammer
Re: Div. SM-bitz sökes! Bla. sm-ben, yxor, maces m.m
Jag har nog en 4 par ben över, många beaks och matchande knottriga axelskydd också. Kan kolla efter mer grejer och exakta antal imorgon.
Är på jakt efter en assault marine, kaptenen från black reach Settet, scout med missile launcher eller mk 8 kroppar (med hög krage).
Är på jakt efter en assault marine, kaptenen från black reach Settet, scout med missile launcher eller mk 8 kroppar (med hög krage).
Flesh is a design fault
Har kaptenen från Black Reach. Ihopbygd med hjälm & basad men enbart grundmålad.
Jag har en del Marine-bitz du kan rota bland...Blue_Ork skrev:Som rubriken angav så är jag tacksam för div. sm-bitz. Ben till standard space marines om ni har några över, poweryxor, halberds, powermaces önskas. Stormshields mottages även tacksamt. Har div Sm-bitz själv och pengar givetvis. Beakade hjälmar är mycket efterlängtade också.
Mvh Peter
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Ok, juste. Kanske ska kika på dem först då. Jag har cash och de bitz jag har är nog inget du är intresserad av misstänker jag! =)