Scatter Dice

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Trollapan

Scatter Dice

Inlägg av Trollapan »

Min lilla blogg där det tänks, målas, byggs och allmänt levs figurspel. Uppdateras ett par gånger i veckan beroende på jobb, inspiration osv.

http://trollapan.blogspot.com

Trollapan

Re: Scatter Dice

Inlägg av Trollapan »

Uppdaterat med mycket nytt både i imperial Guard väg, fancy fanatic turneringen och nu sista dagarna mycket tyranider i bild och skrift. Check it out och tyck till :-D

Användarvisningsbild
muffin
Inlägg: 563
Blev medlem: 03 dec 2010, 23:06
Ort: Falun

Re: Scatter Dice

Inlägg av muffin »

var det inte du som hade ne necron arme på G innan ? jag är inne och kollar ibland på din blog. roligt att se vad andra har för sig :D
becon är ganska roligt.

Trollapan

Re: Scatter Dice

Inlägg av Trollapan »

Jajjemensan det va jag som körde den grönsilver med vit som spot color.

Lyckades ställa lådan med bla en ghost arc, gubbar lite färg osv på biltaket och sen.. ja.. resten kan du lista ut. Blev less så tar en paus och målar Tyraniderna nu ett tag.
Ska ta kort på alla mina armeer och lägga upp i bloggen när lusten faller på.

En bleeched bone IG arme
En Dark Angels orange arme
En Demon arme i tallarn flesh
En dehneb stone IG arme

Necronerna och tyraniderna som du sett. Många bollar i luften och faktiskt så blir allt klart. Kika bloggen som sagt så finns det lite av varje i dom äldre inläggen.

mer kommer sen :D

Trollapan

Re: Scatter Dice

Inlägg av Trollapan »

Så va det uppdaterat med ett par BRA bilder på en färdig trygon prime och en färdig på så gott som allt Harpy

Http://trollapan.blogger.com som jag hoppas ni vet ;-)

Användarvisningsbild
Per Andersson
Inlägg: 50
Blev medlem: 27 feb 2012, 21:23

Re: Scatter Dice

Inlägg av Per Andersson »

Jäkligt trist att höra vad som hänt med dina Necrons.

Trollapan

Re: Scatter Dice

Inlägg av Trollapan »

Kan inte annat än hålla med dig Per men är inte direkt förvånad att jag klantat mig igen. Har ju fortfarande min Deathwing armé jag slarvat bort. Helt bortblåst haha

Trollapan

Re: Scatter Dice

Inlägg av Trollapan »

Bloggen uppdaterad med bilder och armé roster på min gamla imperial guard och Deathwing armé

Håll till godo :-D

Trollapan

Re: Scatter Dice

Inlägg av Trollapan »

Fantasia fanatic runt hörnet så man bygger och målar som aldrig förr. Bumpar lite för bloggen där allt jobb kommer upp. Nu är det Necrons som gäller då mitt tyranid projekt är lågt på is ett tag.

See you on the flip side

Skriv svar