Just nu målar jag åt Per Pirat. Tyvärr är bilderna lite sådär, men de är å andra sidan tagna med en iFån klockan kvart i sex på morgonen för det mesta.
Termosarna från Space Hulk!

Första gubben som blev klar. Plus en hand.

Gubbe två, med targeter.

Mer gubbe två.
Gubbe tre!

Do you feel lucky, punk?

Mer kommer!









