Rödes tråd...

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
UnderPressure
Inlägg: 21
Blev medlem: 22 feb 2017, 12:19

Re: Rödes tråd...

Inlägg av UnderPressure »

God damn, sickna rena highlights <3

Användarvisningsbild
Röde
Inlägg: 7511
Blev medlem: 14 nov 2009, 22:09
Ort: Linköping

Re: Rödes tråd...

Inlägg av Röde »

Och nu ser jag fram emot nya Shadowsunmodellen...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Användarvisningsbild
Flogger
Inlägg: 7311
Blev medlem: 18 feb 2011, 04:58
Ort: Karlshamn

Re: Rödes tråd...

Inlägg av Flogger »

Röde skrev:
03 jan 2020, 20:45
Och nu ser jag fram emot nya Shadowsunmodellen...
Den såg läcker ut!
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Användarvisningsbild
Röde
Inlägg: 7511
Blev medlem: 14 nov 2009, 22:09
Ort: Linköping

Re: Rödes tråd...

Inlägg av Röde »

För er som uppskattar att titta in och kolla på lite målning men som aldrig kollar köp och sälj-delen på forumet kommer här en liten vädjan:

Jag söker burstcannons från Stealth Suits och Ghostkeels för ett konverteringsprojekt. Jag behöver minst 3 par, dvs. 6 st. Jag söker också omonterade Recon drones från Pathfinderlådan. Snälla, hjälp till att skrapa ihop ett gäng till mitt konverteringsprojekt. Har du själv inga Tau-bitz, hör med kompisen eller ta en titt i klubbens bitbox. Varje liten bit är ett steg närmare målet. Jag betalar förstås bra för dem.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Användarvisningsbild
Röde
Inlägg: 7511
Blev medlem: 14 nov 2009, 22:09
Ort: Linköping

Re: Rödes tråd...

Inlägg av Röde »

Bitzletandet har gått ok. Jag är 1 Stealth Suit burst cannon kort just nu. Har du en liggandes eller har en polare du misstänker sitter på en, får du gärna hjälpa till här... Kommer sannolikt börja bygga på det jag har fått ihop i helgen. Hoppas också på att de begagnade Tetrorna jag köpt kommer i posten innan dess.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Användarvisningsbild
Röde
Inlägg: 7511
Blev medlem: 14 nov 2009, 22:09
Ort: Linköping

Re: Rödes tråd...

Inlägg av Röde »

Ingen vidare lycka varken med bitzsökandet eller postgången innan helgen. Tråkigt men så är det. Jag får tyvärr konstatera att det numera är jättesvårt att hitta bitz på forumen. Siktar på att måla färdigt tre Stealth Suits under dagen och börja bygga Heavy Gun Drones av det jag fått ihop hittills.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Användarvisningsbild
Flogger
Inlägg: 7311
Blev medlem: 18 feb 2011, 04:58
Ort: Karlshamn

Re: Rödes tråd...

Inlägg av Flogger »

Röde skrev:
11 jan 2020, 14:10
Ingen vidare lycka varken med bitzsökandet eller postgången innan helgen. Tråkigt men så är det. Jag får tyvärr konstatera att det numera är jättesvårt att hitta bitz på forumen. Siktar på att måla färdigt tre Stealth Suits under dagen och börja bygga Heavy Gun Drones av det jag fått ihop hittills.
Jag har svårt att förstå varför forum dött överhuvudtaget faktiskt. Tycker fortfarande det är optimala formen av kommunikation för oss nördar. Det svenska WFB forumet SWFBR är nu nedlagt, det svenska WMH forumet GotaPair är nästan inte aktivt alls förutom rankingen (och den uppdateras alldeles för sällan). Andra forum dör sakta de med. Tråkigt tycker jag.

Hoppas målandet går bra iaf! :)
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Användarvisningsbild
Röde
Inlägg: 7511
Blev medlem: 14 nov 2009, 22:09
Ort: Linköping

Re: Rödes tråd...

Inlägg av Röde »

Flogger skrev:
11 jan 2020, 15:05
Röde skrev:
11 jan 2020, 14:10
Ingen vidare lycka varken med bitzsökandet eller postgången innan helgen. Tråkigt men så är det. Jag får tyvärr konstatera att det numera är jättesvårt att hitta bitz på forumen. Siktar på att måla färdigt tre Stealth Suits under dagen och börja bygga Heavy Gun Drones av det jag fått ihop hittills.
Jag har svårt att förstå varför forum dött överhuvudtaget faktiskt. Tycker fortfarande det är optimala formen av kommunikation för oss nördar. Det svenska WFB forumet SWFBR är nu nedlagt, det svenska WMH forumet GotaPair är nästan inte aktivt alls förutom rankingen (och den uppdateras alldeles för sällan). Andra forum dör sakta de med. Tråkigt tycker jag.

Hoppas målandet går bra iaf! :)
Tråkigt är det. Var byter folk grejer nu för tiden då? Måste man ha Facebook?
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Användarvisningsbild
Röde
Inlägg: 7511
Blev medlem: 14 nov 2009, 22:09
Ort: Linköping

Re: Rödes tråd...

Inlägg av Röde »

Då är samlingen tillbaka på 1750pts.

Bild

Lagt till två enheter Stealth Suits.

Bild

Egen Darkstrider.

Bild

Nästa projekt. Egna Heavy Gun Drones

Hoppas ni gillar grejerna.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Användarvisningsbild
RUNE
Inlägg: 699
Blev medlem: 21 maj 2012, 07:52

Re: Rödes tråd...

Inlägg av RUNE »

Solitt arbete som alltid Röde. Ser bra ut. :)
Varje meddelande av innebörd, att forumet Svenska40k.se skall nedläggas, är falskt.
Om kriget kommer, 2019

Skriv svar