Men jag har inga objectivemarkers till armén. Och mina till andra arméer har jag byggt på 25m baser, vilket begränsar vad man kan göra med dem kreativt. Och folk verkar gilla att spela med 40mm objektiv så jag tänkte testa bygga ett gäng såna.
Planen är att göra dem svulstiga. Nästan överlastade, höga och helt olika från varann. Inget som binder ihop dem visuellt helst förutom bassningen. Nackdelen blir att man inte kan parkera en enhet rakt ovanpå dem men det får vi lösa på nåt sätt.
Jag hade inga baser kvar men klippte ut 5 av plasticard.
Jag har haft en skum gammal modell liggandes i min bitzlåda i typ 10 år, jag hade sparat den till nån Dark Elfkonvertering men det blev aldrig av. Den såg dessutom lite för SciFi-aktig ut.
Den fick bli mitt första objektiv. En slags chaosstaty. Kanske kultisterna dyrkar den... Den skulle också funka bra som objektiv i The Relic matcher. Hängde lite kedjor ur armhålorna. Armarna är borta sedan länge... Är det någon som vet förresten vilket spel den tillhör?
Underst ser ni objektiv nummer två som jag precis påbörjat. Den ska pimpas mer. Det är just nu bara skorstenarna från en Maulerfiend. Jag ska Slaaneshflirta lite med armén, så jag tänkte att lite sirener och kanske en Slaaneshicon skulle kunna bli bra objektiv.