GoBloggen!

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Användarvisningsbild
Flogger
Inlägg: 7311
Blev medlem: 18 feb 2011, 04:58
Ort: Karlshamn

GoBloggen!

Inlägg av Flogger »

GoBLOGGEN!

Tänkte starta en liten blogg för grejer som händer här på GoB. Hör kommer läggas upp allt möjligt, videos, bilder, texter, allt från nya terrängbiten som precis byggts till diskussion om komp eller nya codex.

Idag har det byggts en hel del terräng men tänkte inleda med en liten bild på Necronbordet vi byggt :)


Bild
Senast redigerad av 3 Flogger, redigerad totalt 19 gång.
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Användarvisningsbild
Röde
Inlägg: 7511
Blev medlem: 14 nov 2009, 22:09
Ort: Linköping

Re: GoB bloggen!

Inlägg av Röde »

It's mine!
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Användarvisningsbild
bolterochkniv
Inlägg: 591
Blev medlem: 03 sep 2011, 16:17

Re: GoBloggen!

Inlägg av bolterochkniv »

tycker att det ser bra ut, men ett snäpp mer detaljer på dom stora blocken hade lyft det som bara den! men det är kanske en WIP bild?
mäktig logg hursomhaver, kul att se vad som händer på föreningarna runt om i landet!
Elias Österlund

"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."

Användarvisningsbild
Serpent
Inlägg: 2674
Blev medlem: 26 jun 2009, 15:13

Re: GoBloggen!

Inlägg av Serpent »

Mer skog! Eller kristaller eller nåt...
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Användarvisningsbild
Flogger
Inlägg: 7311
Blev medlem: 18 feb 2011, 04:58
Ort: Karlshamn

Re: GoBloggen!

Inlägg av Flogger »

Igår på eftermiddagen fick vi 2st Imperial Sector på posten.

Imorn har vi 25st färdiga ruiner.

Win 8-)

Bild
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Användarvisningsbild
lonestar
Inlägg: 615
Blev medlem: 08 mar 2012, 06:36

Re: GoBloggen!

Inlägg av lonestar »

Jag tycker necron-bordet ser bra ut. Ruinerna tycker jag är lite för mycket open-ground, nästan som att ha ruinerna direkt på bordet utan bas till dom. Jag gillar mer större hus, men visst två låder ska kanske räcka till 3 bord samtidigt?

Användarvisningsbild
Flogger
Inlägg: 7311
Blev medlem: 18 feb 2011, 04:58
Ort: Karlshamn

Re: GoBloggen!

Inlägg av Flogger »

Infestation has begun...

Bild
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Användarvisningsbild
Flogger
Inlägg: 7311
Blev medlem: 18 feb 2011, 04:58
Ort: Karlshamn

Re: GoBloggen!

Inlägg av Flogger »

Hela helgen spenderad på GoB!
Ny necronterräng
Ny tyranidterräng
27 Ruiner
50 LoS-blockers


Här är videon:

http://www.youtube.com/watch?v=_ih9JJej ... e=youtu.be
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Användarvisningsbild
Simb4
Inlägg: 323
Blev medlem: 20 apr 2012, 00:19
Ort: Stockholm

Re: GoBloggen!

Inlägg av Simb4 »

Känns lite surt att man inte var där och hjälpte till :/

Kan meddela att jag har 21 grey knights med röd färg på sig. Nu är det bara alla andra färger kvar. Men ska nog hinna det till gob open också :P

Hittat att jag har en defiler som bara står, Vi får göra terräng av den också :P

katzenjammer
Inlägg: 716
Blev medlem: 03 apr 2012, 22:24

Re: GoBloggen!

Inlägg av katzenjammer »

Terrängen ser ut att ha blivit riktigt bra, både snygg och funktionell. Kul att se era lokaler också, ser riktigt schysst ut.
Flesh is a design fault

Skriv svar