Tänkte starta en liten blogg för grejer som händer här på GoB. Hör kommer läggas upp allt möjligt, videos, bilder, texter, allt från nya terrängbiten som precis byggts till diskussion om komp eller nya codex.
Idag har det byggts en hel del terräng men tänkte inleda med en liten bild på Necronbordet vi byggt
Senast redigerad av 3 Flogger, redigerad totalt 19 gång.
tycker att det ser bra ut, men ett snäpp mer detaljer på dom stora blocken hade lyft det som bara den! men det är kanske en WIP bild?
mäktig logg hursomhaver, kul att se vad som händer på föreningarna runt om i landet!
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
Jag tycker necron-bordet ser bra ut. Ruinerna tycker jag är lite för mycket open-ground, nästan som att ha ruinerna direkt på bordet utan bas till dom. Jag gillar mer större hus, men visst två låder ska kanske räcka till 3 bord samtidigt?