Adeptus Mechanicus
Re: Adeptus Mechanicus
Den röda varianten är poppigare (tolkas som man känner för), men ser inte alls ut som något som är på riktigt, till skillnad från den grå som skulle kunna vara svart "på riktigt".
Den röda är faktistk förvänatsvärt lik en Japansk rustning, som var svart, men lackad med en röd nyans.
En bild säger mer än 1000 kaniner
Hadde velat se mera rött på rhnos & marines fast med mycket "chipping" med rost & bruna nyanser 
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
- speedfreek
Gillar det röda 
Pete: And how do you take your coffee, Agent Cooper?
Cooper: Black as midnight on a moonless night.
Pete: Pret-ty black.
Cooper: Black as midnight on a moonless night.
Pete: Pret-ty black.
Jag röstar med för det röda. Det såg bättre ut.
Två razors och en rhino på G. Har målat metall och en massa detaljer, snyggat till det svarta efter en del kladd har jag också hunnit med. Imorgon ska jag förhoppningsvis hinna fixa high lights på det svarta, så att de blir spelklara.
Målningsplanen går ut på att få 2000p spelbart till BlomCon (ja, jag vet att det är 1250 då). Sen ska jag försöka hinna med lite frihandsmålning före RydCon. Skillnaden mellan 1750 och 2000p är bara 7 infanterister (så det är inte så stor skillnad i målningsmängd).
Målningsplanen går ut på att få 2000p spelbart till BlomCon (ja, jag vet att det är 1250 då). Sen ska jag försöka hinna med lite frihandsmålning före RydCon. Skillnaden mellan 1750 och 2000p är bara 7 infanterister (så det är inte så stor skillnad i målningsmängd).
Är det svart eller mörkbrunt i botten? Tror man lurar sig lite på tonen när det är röda högdagrar. Jag tror jag vet vilken typ av effekt du är ute efter när du nämner den där rustningen du inspirerats av.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Det är svart, men första högdragningen är med scorched brown