Neth_Oni's allt i allo blog
-
katzenjammer
Re: Neth_Oni's allt i allo blog
Jag gillar dem, pluspoäng för den grimdarka gula nyansen.
Jag tycker du birde highlighta hörn och kanter med ljus metall, kanske mithril, det är i nuläget inte jättetydligt att de är stålfärgade. Kanske.
Jag tycker du birde highlighta hörn och kanter med ljus metall, kanske mithril, det är i nuläget inte jättetydligt att de är stålfärgade. Kanske.
Flesh is a design fault
Tackar!
Kanterna är hl'ade med mithril
Min kamera som är lite kass (och/eller jag som är kass på att ta bilder). Det syns bättre irl
Kanterna är hl'ade med mithril
Min kamera som är lite kass (och/eller jag som är kass på att ta bilder). Det syns bättre irl
Grymt snygga, 5 av 5 på Iron Warriorsarna!
Mina Iron warriors ska få en lord med Mark of Khorne, beridandes en juggernaut! Sjukt dåligt men coolt, och borde inte vara några problem på kompade turneringar 
Själva lorden konverterade jag nyss ihop och ska målas snart och basen ska göras om helt senare, men här kommer iaf "hästen" aka. Juggernaut:

Själva lorden konverterade jag nyss ihop och ska målas snart och basen ska göras om helt senare, men här kommer iaf "hästen" aka. Juggernaut:

- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Nice, ser fram emot att döda den i sommar 
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
skulle vara kul om jag orkar och hinner måla upp dem till smackdown men det kommer ju bli en sjukt kass lista isf 
Det är väl poängen med subjektiv komp, att slippa bry sig om vad man spelar?Neth_Oni skrev:skulle vara kul om jag orkar och hinner måla upp dem till smackdown men det kommer ju bli en sjukt kass lista isf
Snygg jugge, det gula ger en väldigt mysig cartoonish-känsla, men känns kanske lite väl gult om det ska vara NMM-guld.
haha, alla verkar tycka det ser ut som nmm guld, vilket inte är tanken iaf 
Men det känns lite väl starkt ändå jämfört med de andra, förmodligen för att det är större ytor eller kombinationen med en mycket ljusare komplementfärg. Ska vänta tills lorden sitter på för att se hur det blir, kanske blir att washa ner det lite
Men det känns lite väl starkt ändå jämfört med de andra, förmodligen för att det är större ytor eller kombinationen med en mycket ljusare komplementfärg. Ska vänta tills lorden sitter på för att se hur det blir, kanske blir att washa ner det lite
Är snart klar med en dreadnought och en obbe, men fick ett plötstligt sug igår kväll att måla om Typhus så här har vi han:
Såhär såg han ut förut:

Så här ser han ut nu:

Såhär såg han ut förut:

Så här ser han ut nu: