Salamanders

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
MITTZ

Re: Salamanders

Inlägg av MITTZ »

Tycker du målar grymt! Jag gillar att det blir lite serietidningskänsla/fiktiv på modellerna.
Och du målar fort dessutom, hade jag kunnat måla lika fort hade jag varit...klar...vid det här laget. Istället tappar jag ständigt tappar sugen för att ljuset i tunneln är så innittihelvitti långt bort.

Nåja, jag har inga problem att spela med saker som inte är 100% tydliga. Klart man skall få välja vilka färger man vill på sina modeller. Däremot är det skönt för en själv att vara så tydlig att man undviker att motståndaren tror att man medvetet fuskar. Sen kan det vara att de är målade, modellerade eller positionerade annorlunda, spelar egentligen ingen roll. Rent speltkniskt får man ju inte andra än allierade modeller använda allierade transporter så det kan vara värt att man ser vilka som får åka med den och inte...

Ogglas

Inlägg av Ogglas »

Ojojoj.. Det var ett tag sen jag målade nått till vulkans glada gossar men jag fick contemptor dread i söndags och kunde inte hålla mig:
Bild

frigobben

Inlägg av frigobben »

Smutsigt och gött!

Mortarion

Inlägg av Mortarion »

Så sedan i söndags har du alltså satt ihop och målat den där?

Orättvist snabbt, men snyggt.

Skriv svar