köpt på mig en ny arbetsyta som gör sig mycket snyggare i lägenheten, vilket uppskattas av min regering här hemma..

såhär blev mina 10 gula veletari storm section. skulle vilja highlighta båda det svarta och gula, men har så mycket jag vill måla att det får lämnas till senare

även påbörjat självaste lord of iron. har en massa olika silver nyanser och svag ton av blått som syns dåligt i ljuset. skulle behöva köpa en daylight lampa. tips på en prisvärd uppskattas!

lyckades inte bli av med mouldlinjen bakpå ena benet tyvärr och nu känns det försent för att backa bandet. men perturabo är otroligt tuff modell! har även magnetiserat hammaren ifall jag av någon anledning inte skulle vilja fielda forgebreaker!
har även börjat på lite mortar crew. hört att phosphex är rolig, kanske ger en nybörjare som mig lite handikapp

no stop for the heresy train!

är inne och lurkar dagligen, så otroligt motiverande att se era trådar växa och inspirera! tyvärr så lockar tvpspelet ganska lätt om kvällarna när kompisarna ringer och vill umgås, men blir väl så när man flyttar några städer bort. på återseende!