Necrons
Re: Necrons
ok här kommer lite mer bilder, nu är även sista benleden på och den som kommer upp ur marken har fått mer sand.
- Lottomannen
Vad använder du för att bygga grunden på dina baser? Ser mycket effektfullt ut.
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K
S.O.R.K
- speedfreek
funkade detta?
Annars får du helt enkelt bläddra tillbaka en sida och kolla själv...
Annars får du helt enkelt bläddra tillbaka en sida och kolla själv...
mikers skrev:
det är gjort i ett lättvikts material som heter stadur/kapa smart, som jag arbetar mycket i på jobbet. Frigolit mellan två tunna skivor av plast. Sen är det en balk som jag ritat och fräst i skummad pvc.Lottomannen skrev:Vad använder du för att bygga grunden på dina baser? Ser mycket effektfullt ut.
Sen grundsprayad i stenfärgad strukturspray och sand trälim lite bits tändstickor två sorters grus och lite småsten.
En nästan klar lite lack o gräs o sånt
- Lottomannen
Ah, då är det svårt att testa utan tillgång till lätt industri, gissar jagmikers skrev:det är gjort i ett lättvikts material som heter stadur/kapa smart, som jag arbetar mycket i på jobbet. Frigolit mellan två tunna skivor av plast. Sen är det en balk som jag ritat och fräst i skummad pvc.Lottomannen skrev:Vad använder du för att bygga grunden på dina baser? Ser mycket effektfullt ut.
Sen grundsprayad i stenfärgad strukturspray och sand trälim lite bits tändstickor två sorters grus och lite småsten.
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K
S.O.R.K
så nu är alla tre klar. rolig modell att måla.
- speedfreek
Riktigt snyggt!
Kanske lite för lite highlights jämfört med resten av armén, men det är svårt att avgöra på bild.
Kanske lite för lite highlights jämfört med resten av armén, men det är svårt att avgöra på bild.