Chaos SM soon to become Emperor's Children

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Användarvisningsbild
speedfreek
Inlägg: 6927
Blev medlem: 21 aug 2008, 23:18
Ort: Göteborg

Chaos SM soon to become Emperor's Children

Inlägg av speedfreek »

Vad representerar de nu i avsågat skick?

Kerrai
Inlägg: 502
Blev medlem: 04 jul 2009, 16:46
Ort: Mölnlycke

Re: Chaos SM soon to become Emperor's Children

Inlägg av Kerrai »

Just nu är det ju 2st, precis som nämnt är det flamer+heavy stubber killarna.. Den ena hänger med Autoguns gänget (det är 10 av varje) och en hoppar med Kniv/Pistol gruppen.

Själv ser jag den ena som en spikpistol eller motsvarande, en vacker dag kanske jag hittar en lös cultist med kniv/pistol och kan byta ut honom.

Bilden är beskuren, tagen med vanlig digital kamera. Men panorama bild hade nog vart fräckt.. får se om jag kan ställa upp min armé och ta någon skön helhetsbild nu när dem är klara för stunden :)
Dibs on the Amulet! - Belkar Bitterleaf

Kerrai
Inlägg: 502
Blev medlem: 04 jul 2009, 16:46
Ort: Mölnlycke

Re: Chaos SM soon to become Emperor's Children

Inlägg av Kerrai »

Hobbyhörnan 2011 precis efter BSK
Bild

Modellhyllan då
Bild

Hobbyhörnan idag
Bild

Lite fler hyllor för modeller
Bild

Det har ju ökat i stadig takt. Är man riktigt klarsynt kan man se Lucius stå på den stora blasten. Han är det som jag sitter och pillar med nu, inväntar ett lass på 7st Bikes som skall byggas härnäst. Samt lite Trollbloods som skall målas och sättas ihop dem med en vacker dag. Blir nog en kul vinter!
Dibs on the Amulet! - Belkar Bitterleaf

Kerrai
Inlägg: 502
Blev medlem: 04 jul 2009, 16:46
Ort: Mölnlycke

Re: Chaos SM soon to become Emperor's Children

Inlägg av Kerrai »

Nu är han klar (förutom basen.. )

Bild
Bild

Rolig modell att måla, hudenbitarna på rustningen blev lite mörk. men i slutändan är jag ändå nöjd!
Dibs on the Amulet! - Belkar Bitterleaf

Skriv svar