Skitsnyggt som vanligt keep up the good work! Peder!
Rosa Tyranider
Re: Rosa Tyranider
Hatten av!
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
-
Claimh_Solais
ser awesome ut som alltid , du kan verkligen skulptera du
men hänger inte med , ska du bygga två tervigon´s av carnifaxar ?
när det finns tervigon modeller ... är det inte lättare att använda dom (ha dom som grund iaf) eller har jag fel
nids är inte min starka sida
men hänger inte med , ska du bygga två tervigon´s av carnifaxar ?
när det finns tervigon modeller ... är det inte lättare att använda dom (ha dom som grund iaf) eller har jag fel
nids är inte min starka sida
- speedfreek
Rosa Tyranider
Det finns tyvärr ingen riktig modell till Tervigonen.
Antar att du tänker på Trygon/Mawloc.
Antar att du tänker på Trygon/Mawloc.
- Styranimon
Snyggt som vanligt!
Keep up the good work, man!
Keep up the good work, man!
Tackar!
@Claimh_Solais: Tervigon(den som kläcker ut gaunts) har inte fått någon modell ännu precis som speedfreak säger! Men jag håller med om att det vore dumt att försöka bygga en trygon av en fex när det redan finns ett helt magisk bra kit till den!
Uppdatering kommer på onsdag!
/Peder
@Claimh_Solais: Tervigon(den som kläcker ut gaunts) har inte fått någon modell ännu precis som speedfreak säger! Men jag håller med om att det vore dumt att försöka bygga en trygon av en fex när det redan finns ett helt magisk bra kit till den!
/Peder
-
Claimh_Solais
ah så var det ja , som sagt min kundskap i nids är sådär (har inte deras codex som man kan läsa till kvälls kaffet )BoBo skrev:Tackar!
/Peder
och så heter dom rätt lika , men då ser jag verkligen fram emot att se mamma nid gjord av dig
Dax för lite bilder tycker jag!
Satt i tisdags o vände o vred på mitt försök till tervigonerna....fick mest ont i magen för att de inte alls blev som jag ville! Då kom jag ihåg en tervigon conversion jag sett på nätet gjord av en trygon med carnifex ben som "spottade" ut en gaunt genom munnen! Snabbt o lätt köpte jag trygoner och limmade ihop! Dock när jag skulle böja svansen i kokande vatten så visade det sig att den två delade svansen gled i slimskaven...men det fixas nog senare med lite GS..

och den nästan fördiga Doom of Malantai

Jag har inte riktigt bestämt mig för om jag ska limma dit fler spröt på huvudet (finns ju lösa spröt i trygon kittet) eller om jag ska lämna det så här...vad tycker ni?
/Peder
Satt i tisdags o vände o vred på mitt försök till tervigonerna....fick mest ont i magen för att de inte alls blev som jag ville! Då kom jag ihåg en tervigon conversion jag sett på nätet gjord av en trygon med carnifex ben som "spottade" ut en gaunt genom munnen! Snabbt o lätt köpte jag trygoner och limmade ihop! Dock när jag skulle böja svansen i kokande vatten så visade det sig att den två delade svansen gled i slimskaven...men det fixas nog senare med lite GS..

och den nästan fördiga Doom of Malantai

Jag har inte riktigt bestämt mig för om jag ska limma dit fler spröt på huvudet (finns ju lösa spröt i trygon kittet) eller om jag ska lämna det så här...vad tycker ni?
/Peder
- speedfreek
Jag tror det skulle se bra ut mer lite småspröt långt fram som är snett framåt istället.
Någonstans i trakten öga/öra.
Sen stör jag mig lite på hans svans.
Den är rak en bit på mitten och jag skulle helst se att den hade en jämn böj hela vägen.
Och jag är sjukt nyfiken på vad du kommer göra med Tervigonernas fötter!
Någonstans i trakten öga/öra.
Sen stör jag mig lite på hans svans.
Den är rak en bit på mitten och jag skulle helst se att den hade en jämn böj hela vägen.
Och jag är sjukt nyfiken på vad du kommer göra med Tervigonernas fötter!
Hur menare du med spröten.....vill du kompletera med spröt framåt så det blir som antenner på myror?
Nu när du säger det så ser jag den raka biten, håller med om att det ser inte bra ut.....har inte sett det innan! Får fixa det när jag kommer hem den är som tur va inte limmad ännu!
Sen är jag oxå sjukt nyfiken på hur jag ska göra med deras fötter....har ingen aning faktist
Kanske limma dit lite klor....eller stuffa på så att de ser lite maffigare ut......förslag önskas!
/Peder
Nu när du säger det så ser jag den raka biten, håller med om att det ser inte bra ut.....har inte sett det innan! Får fixa det när jag kommer hem den är som tur va inte limmad ännu!
Sen är jag oxå sjukt nyfiken på hur jag ska göra med deras fötter....har ingen aning faktist
/Peder
-
Claimh_Solais
ser riktigt spännande ut
håller med om att svansen på Doomen ser lite skum ut , den känns tum på något sätt
kanske lägg till någon klo på slutet eller skulptera något
hur lång tid tog det för dig att göra hjärnan på han ?
håller med om att svansen på Doomen ser lite skum ut , den känns tum på något sätt
kanske lägg till någon klo på slutet eller skulptera något
hur lång tid tog det för dig att göra hjärnan på han ?