GoBloggen!

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Användarvisningsbild
Denkan
Inlägg: 965
Blev medlem: 27 sep 2011, 10:20
Ort: Nyköping
Kontakt:

Re: GoBloggen!

Inlägg av Denkan »

Gilla
mvh:
Dennis
Pärssi skrev:
Denkan skrev:jag vet att ni saknar mig så jag kommer ;)
klart vi gör, jag vill inte vara ensam gris...
http://www.garagegamers.se

-|Eldar|-|Space Wolves|-|SM - https://www.youtube.com/watch?v=FE1KCjheAwg|-

skl
Inlägg: 56
Blev medlem: 14 apr 2014, 20:52
Ort: Jönköping

Re: GoBloggen!

Inlägg av skl »

Roligt med positiva kommentarer! Också väldigt kul att se resultatet växa fram från en jättehög med spånskiva och frigolit. Vi avslutar helgens bygge med bild på några kratrar, lite spännande djungelterräng och testspel med stora monster inför gladiatorturneringen
Bild

flock flock flock
Bild

som upplagt för episk strid i mitten av brädet.
Bild

Användarvisningsbild
Flogger
Inlägg: 7311
Blev medlem: 18 feb 2011, 04:58
Ort: Karlshamn

Re: GoBloggen!

Inlägg av Flogger »

Till Gladiator (som vi hoppas ni kommer och leker med oss på!) och SM har det byggts 4st starshiptrooperinspirerade leriga bord:
Bild

Och 6st snöbord med inspiration från Hoth!
Bild
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Användarvisningsbild
Flogger
Inlägg: 7311
Blev medlem: 18 feb 2011, 04:58
Ort: Karlshamn

Re: GoBloggen!

Inlägg av Flogger »

Battle Of the boats!!

Bild
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Användarvisningsbild
Röde
Inlägg: 7511
Blev medlem: 14 nov 2009, 22:09
Ort: Linköping

Re: GoBloggen!

Inlägg av Röde »

Tror pippin är ormrädd. :D
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Användarvisningsbild
msg
Inlägg: 270
Blev medlem: 30 dec 2013, 14:42
Ort: karlstad

Re: GoBloggen!

Inlägg av msg »

Ser bra ut.. kul blogg med mycket inspirerande arbete ;)
********************
Iyanden
Orks

Wermland Dice Warriors:
https://www.facebook.com/groups/1579766275595017/

skl
Inlägg: 56
Blev medlem: 14 apr 2014, 20:52
Ort: Jönköping

Re: GoBloggen!

Inlägg av skl »

Röde skrev:Tror pippin är ormrädd. :D
hehe..
Bild
ökenbordet hade kanske passat bättre?

Användarvisningsbild
Röde
Inlägg: 7511
Blev medlem: 14 nov 2009, 22:09
Ort: Linköping

Re: GoBloggen!

Inlägg av Röde »

Fast den blå pippin gömmer sig ju.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.

Gullberg
Inlägg: 211
Blev medlem: 07 nov 2012, 10:52

Re: GoBloggen!

Inlägg av Gullberg »

Dessvärre så förlorade de goda med 14-6 mot demonerna. Detta var min första gladiator match finns mycket att förbättra om man ska vara med på turneringen den 3e augusti.

Gonka Koff
Inlägg: 2745
Blev medlem: 13 okt 2008, 10:55

Re: GoBloggen!

Inlägg av Gonka Koff »

Jag blir glad och lycklig när jag ser hur det produceras så mycket och så fin terräng! Jag har länge ansett att vi borde flytta huvudstaden till Jönköping, proppa sluttningarna ner mot vättern med skyskrapor och fylla Vättern med flytande restauranger och barer. Ett sista krav har alltid varit en jäkligt bra 40k-klubb med grymma lokaler och fantastiska spelbord.
Ja, nu har GoB gjort sitt, nu väntar jag bara på att Victoria & Daniel bestämmer sig för att flytta. Sen kommer jag!
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

Skriv svar