Adeptus Mechanicus
Re: Adeptus Mechanicus
Jag kan tänka mig att bulka ut midjan lite skulle hjälpa för att komma bort från necron känsla en aning samt slänga på lite mera saker som påminner om Ad Mech.
- speedfreek
Jag tror också att han kan gynnas av att kjolen går i stort sett rakt ner från revbenen, så han blir lång och smal, men utan getingmidjan.
Jo, antagligenspeedfreek skrev:Jag tror också att han kan gynnas av att kjolen går i stort sett rakt ner från revbenen, så han blir lång och smal, men utan getingmidjan.
En bild säger mer än 1000 kaniner
etched brass, 2 väggdelar & magna grapple på väg åt ditt håll!
dock så glömde jag packa ner axelskydden & bröstplåtarna såg jag så det tar jag imorgon!
dock så glömde jag packa ner axelskydden & bröstplåtarna såg jag så det tar jag imorgon!
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Har inte hänt nåt på ett par dagar, har varit på två dagar intervjuer i Hallstavik.
Har dock hunnit fixa lite mer på mina Dreads. Venerable har fått en titan crew som förare (tack Roger).
Har idag även börjat jobba på chimeratornen, som till stor del kommer bestå av mechanicus symbolen från GWs Manufactorum.
Har dock hunnit fixa lite mer på mina Dreads. Venerable har fått en titan crew som förare (tack Roger).
Har idag även börjat jobba på chimeratornen, som till stor del kommer bestå av mechanicus symbolen från GWs Manufactorum.
- speedfreek
Jobbat lite mer på tornen.
Fixat 2 Razor-torn (HB)
Satt på magna grapples på Dreads, för att göra om profilen lite. Har även gett servo skull dread bioniskt öga
Gjort stora delar av arbetet på 5 servitors.
Bilder kommer när saker byggts klart
Fixat 2 Razor-torn (HB)
Satt på magna grapples på Dreads, för att göra om profilen lite. Har även gett servo skull dread bioniskt öga
Gjort stora delar av arbetet på 5 servitors.
Bilder kommer när saker byggts klart
Nu har jag tillverkat en knapp meter kabel, genom att linda en tunn tråd runt en något tjockare ståltråd. Skruvdragare är bra =)
Klantade mig lite med magnetandet och gjorde det i fel ordning, vilket resulterade i en del superling på fingrarna, men jag lyckades iaf inte limma fast mig i nåt.
Min Cotaez börjar också ta form och mina 5 servitors har bara GS kvar.
Om en liten stund ska jag gå och hämta de sista lådorna gubbar som ligger och väntar på mig på låstasposten.
Min Cotaez börjar också ta form och mina 5 servitors har bara GS kvar.
Om en liten stund ska jag gå och hämta de sista lådorna gubbar som ligger och väntar på mig på låstasposten.