Neth_Oni's allt i allo blog
- Styranimon
- Inlägg: 745
- Blev medlem: 10 jan 2011, 17:39
Re: Neth_Oni's allt i allo blog
Tycker att din Space Marine blir jättebra! 
Re: Neth_Oni's allt i allo blog
spacemarinesen blir ashäftiga, det ända jag skulle vilja föreslå är en svart linje mellan det vita och det gröna.
Skryträttigheter på internet i ett år: check!
http://www.svenska40k.se/player.php?id=424
http://www.youtube.com/watch?v=SNLJDR-XbVY
http://www.svenska40k.se/player.php?id=424
http://www.youtube.com/watch?v=SNLJDR-XbVY
Re: Neth_Oni's allt i allo blog
Tack för svaren 
Jag ska definitivt prova att black lina, få se om det blir bättre.
Lascannons och veteraner ligger fortfarande o väntar på de sista färgerna (ja, jag är lite småless på att måla guards) men speed paintade iaf Marbo idag:


Jag ska definitivt prova att black lina, få se om det blir bättre.
Lascannons och veteraner ligger fortfarande o väntar på de sista färgerna (ja, jag är lite småless på att måla guards) men speed paintade iaf Marbo idag:


Re: Neth_Oni's allt i allo blog
Veteransquaden så gott som klar, upptäckte dock att jag fortfarande hade kvar att måla rött på döskallarna på några av dem men utöver det är de klara. Chenkov leder gruppen tills vidare.
Jag är dessutom tillräckligt klar med lascannons för att spela med dem, men det är fortfarande lite svart till bälten, däcken osv. kvar att fixa samt att huden behöver mer jobb (men det gäller nästan hela armén så...)


Jag är dessutom tillräckligt klar med lascannons för att spela med dem, men det är fortfarande lite svart till bälten, däcken osv. kvar att fixa samt att huden behöver mer jobb (men det gäller nästan hela armén så...)


- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
- Inlägg: 11197
- Blev medlem: 07 nov 2008, 07:21
- Ort: Uppsala
Re: Neth_Oni's allt i allo blog
Ser bra ut!
Jag hittade två flamer gubbar och en melta gubbe när jag kollade igenom min bitzbox. Är du intresserad av dom kan jag ge dom till dej på BSK (om du ska dit).
Jag hittade två flamer gubbar och en melta gubbe när jag kollade igenom min bitzbox. Är du intresserad av dom kan jag ge dom till dej på BSK (om du ska dit).
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Re: Neth_Oni's allt i allo blog
ah, ja, det skulle vara nice. Alltid intresserad av lite fler valhallans, är ju inte bara att gå till närmaste butik o köpa dem längre. Vad vill du ha för dem?
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
- Inlägg: 11197
- Blev medlem: 07 nov 2008, 07:21
- Ort: Uppsala
Re: Neth_Oni's allt i allo blog
Inget speciellt. Här ligger dom bara och samlar dammNeth_Oni skrev:ah, ja, det skulle vara nice. Alltid intresserad av lite fler valhallans, är ju inte bara att gå till närmaste butik o köpa dem längre. Vad vill du ha för dem?
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
-
Jocke Rapp
- Site Admin
- Inlägg: 3501
- Blev medlem: 19 aug 2008, 16:38
- Ort: Göteborg
Re: Neth_Oni's allt i allo blog
Det ser trevligt ut! Men själva laserkanonerna ska väl få mer jobb också, inte bara det svarta? De behöver lite djup och gärna smuts och slitningar!
Re: Neth_Oni's allt i allo blog
ja, absolut. Än så länge är det bara svart spray och grön färg, det ska göras mycket mer men som sagt börjar jag få slut på tid, inte så väldans långt kvar nu till bsk och jag har en del kvar att måla ^^
Re: Neth_Oni's allt i allo blog
Drar ut lite till på målandet av guards, gott om tid till bsk (kommer garanterat sitta natten innan vi åker) och har påbörjat ett commissionjobb att måla lite högalver till fantasy. Jag har ännu bara monterat och sprayat dem dock. Och vid sidan av har jag påbörjat en Captain till mina nya marines. Han är långt ifrån klar, ca halvvägs gissar jag på, men nu är han inte en enda röra av grundfärger utan de flesta grundfärgerna är på plats så det förhoppningsvis går att se ungefär hur det blir i slutändan:

