Jag var lite orolig för att inte hinna bli klar (eller tillräckligt klar i alla fall) till den 20e, då det är apocalypse på den lokala föreningen här i stan, men nu är han tillr'ckligt målad för at tjag ska kunna spela med honom utan att skämmas ihjäl.
Lagen blev väldigt mixade den här gången då vi spelar ganska mycket apocalypse och dom senaste gångerna så har lagen varit ganska fluffmässiga, men det har också gjort att det varit nästa samma lag dom senaste gångerna. Så nu är det Necrons, Tau, Marines och Eldar mot Orks, Imperial Guard, Tyranids och Space Wolfes.
Pipkin skrev:Jag tror det slutade på 25k pts på vardera sida.
Lagen blev väldigt mixade den här gången då vi spelar ganska mycket apocalypse och dom senaste gångerna så har lagen varit ganska fluffmässiga, men det har också gjort att det varit nästa samma lag dom senaste gångerna. Så nu är det Necrons, Tau, Marines och Eldar mot Orks, Imperial Guard, Tyranids och Space Wolfes.
Är du på imperial guard eller marines?
Now I have become Forgeworld, the destroyer of wallets
Ja, jag kommer ha med Reaver, och två warhounds, det är med 4-5 baneblade chassin, vet inte exakt vilka vagnar, några wraith knights, en revenant titan, en Harridan och några av dom mindre Tyranid GMCerna och något Tau super heavy flyg.
Ev. Skulle det vara med en stompa också om ägaren han få ihop den.