Speedfreek goes Dark eldar
Re: Speedfreek goes Dark eldar
Jag har gjort en skiss på en liten DE teckning utifrån Speedfreeks Dark Eldar. Hoppas den blir en färdig tuschteckning vad det lider. Så inspirerande tycker jag den här tråden är iaf.
Fortsätt så...
Fortsätt så...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
- speedfreek
Jättekul att höra Röde! Du får ta och visa någon gång när du känner dig modig....

- Styranimon
Awesome 
@ Speedfreek. Ok då. Här har du skissen. Håll till godo.

image host
Tanken var att "hylla" den tuffaste DE armén som någonsin tittat ut ur warpen, nämligen din.

image host
Tanken var att "hylla" den tuffaste DE armén som någonsin tittat ut ur warpen, nämligen din.
Senast redigerad av 1 Röde, redigerad totalt 13 gånger.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
-
Claimh_Solais
snyggt skulpterat !
Riktigt tjusigt; både skulpten och skissen.
Jag får gammla Harlequin jetbike vibbar då jag ser vad du har gjort med flygplanet 
har du hämtat inspirationen därifrån?
Hur som helst Asballt!
Hur som helst Asballt!
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
-
teknistmajjan
Fasiken Pär. Du hann före mig med just den idén. Jag har ju postat min Harlequin madness lista tidigare och tänkte faktiskt byta ut en Talos mot en Razorwing och slänga dit en jetbike front, har 12 st liggandes. Nåja snyggt blir det och med färg på kommer jag vara väldigt avundsjuk.
Inspiration och avgjutning ser det ut som. Snyggt var det hur som helst.MrCheeze skrev:Jag får gammla Harlequin jetbike vibbar då jag ser vad du har gjort med flygplanet
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"