Eldar Alaitoc
Re: Eldar Alaitoc
Dom minns jag från någon tråd.
Tyvärr är ju dom så jävla stela. Jag tycker det är ett fantastiskt jobb du gjort med dem men det hade kunnat varit så mycket bättre om dom varit i plast.
Tänk dig halva överkroppen eller bara en fot och ett vapen som kommer in genom portalen. Skulle bli dubbelt så många gubbar oxå, billigt:D
Synd att dom har såna usla poser bara. (inte ditt fel såklart, jävla GW-shackpjäsfigurer..)
Tyvärr är ju dom så jävla stela. Jag tycker det är ett fantastiskt jobb du gjort med dem men det hade kunnat varit så mycket bättre om dom varit i plast.
Tänk dig halva överkroppen eller bara en fot och ett vapen som kommer in genom portalen. Skulle bli dubbelt så många gubbar oxå, billigt:D
Synd att dom har såna usla poser bara. (inte ditt fel såklart, jävla GW-shackpjäsfigurer..)
- Styranimon
Som innan så bara älskar jag att se dina gubbar!
Längtar bara efter att få se mer...
Coola Warp Spiders!
Längtar bara efter att få se mer...
Coola Warp Spiders!
nu när min WL kom på posten och kolla på din arme, så har jag ett sånt stort sug nu att börja med mina eldars iaf efter att jag är klar med alla tyranider jag sitter och jobbar med. 
becon är ganska roligt.
tack tack!
...efter att levt utan datorn ett par dagar fortsätter jag att lägga upp bilder. Inte mycket kvar nu...
...efter att levt utan datorn ett par dagar fortsätter jag att lägga upp bilder. Inte mycket kvar nu...
Snygga Eldar, rikigt fin blå du hatr fått till
Föressten det är dina vipers Pelle har snot och gjort till venoms va?
Föressten det är dina vipers Pelle har snot och gjort till venoms va?
- speedfreek
Eldar Alaitoc
Troligen för att två av dem är stöplade i blått, men sen är likheterna slut...