Knights of Gryphonne
Re: Knights of Gryphonne
Snygga bilder :)
Instämmer med de andra, är en härlg färgkombination ni fått till i armén
Varm och mjuk eller så på något vis, utan att för den delen vara en "mjuk" här :p
Varm och mjuk eller så på något vis, utan att för den delen vara en "mjuk" här :p
In life, war. In death, peace. In life, shame. In death, atonement.
— Final litany of the Litany of Sacrifice, recited by Krieg Korpsmen when entering battle
Success so clearly in view, or is it merely a trick of the light?
— Final litany of the Litany of Sacrifice, recited by Krieg Korpsmen when entering battle
Vi kan döpa det till 40k-alzheimers. Tror alla får en släng av det ibland. "Du vet, en sån där stor blaffa med vingar och blodgrejer och jätteyxa, sån dära vahetterenuigen...". Att komma ihåg reglerna och sin codex kan vara fullt tillräckligt för det mesta.Naz87 skrev: Fellblade var det den hette ja. Blandar ihop namnen på alla FW tanks so bjag aldrig sett förut.
Jo jag tog ut den, var lite målet med matchen för mig.
Hade jag bara fått in ett HP till så hade jag sprängt den runda 2/3 kommer inte riktigt ihåg. Det hade iaf räddat min stjärna som stod redigt ihopklumpad efter ett charge så ett skott från den där grejen mosade typ 20vargar......
Hade jag fått in det där sista HP hade jag kanske tillochmed kunnat ta hem den matchen.
Ja det var helt klart den snyggaste armén på plats och en mycket trevlig spelare!
Tråkigt men tärningarna kör sin grej och lever sitt eget liv ibland.
Tack Leffe!Leffegnu skrev:Snygga bilder
jag ville få till något som verkligen stack ut bland allt mörkt grim dark
Så är det men är nöjd ändå. Hade inte räknat med att vinna och det blev jämnare än jag trodde.Nurgle skrev:
Vi kan döpa det till 40k-alzheimers. Tror alla får en släng av det ibland. "Du vet, en sån där stor blaffa med vingar och blodgrejer och jätteyxa, sån dära vahetterenuigen...". Att komma ihåg reglerna och sin codex kan vara fullt tillräckligt för det mesta.
Tråkigt men tärningarna kör sin grej och lever sitt eget liv ibland.
Riktigt härlig arme hade gärna blivit slaktad av den! Får komma o möta min wolftide i december i västerås!
Värmen i färgerna vart sjukt bra!
Jacob Ekekrantz- Games of Westeros
Mer ITC åt folket!
Mer ITC åt folket!
Sticker ut gör den, på ett alldeles lagom och ypperligt sätt =)
Instämmer i att det är lite för mkt mörkt bland alla armér mellan varven, än ypperligare för oss "ljusisar" att sno åt oss lite ära :)
Instämmer i att det är lite för mkt mörkt bland alla armér mellan varven, än ypperligare för oss "ljusisar" att sno åt oss lite ära :)
Tack! Hade säkert blivit en riktigt blodig match. Dock lär Västerås inte hända då jag tycker ITC missions är svin tråkigaekekrantz skrev:Riktigt härlig arme hade gärna blivit slaktad av den! Får komma o möta min wolftide i december i västerås!
Eller hur, är alldeles förmycket blått, grått, och grönt i arméer därute. Vi får se när jag har tid att börja på min rosa knightLeffegnu skrev:Sticker ut gör den, på ett alldeles lagom och ypperligt sätt =)
Instämmer i att det är lite för mkt mörkt bland alla armér mellan varven, än ypperligare för oss "ljusisar" att sno åt oss lite ära
Go for it Mr. Pink 
Har börjat med någon form av ADHD hobby projekt. Att helt enkelt bygga och måla på precis vad jag känner för just nu. Så i ena stunden målar jag lite svart på en gubbe sen bygger jag på en dreadnought. (Har redan 7 så ingen aning varför jag bygger fler...) till att måla några librarians till att konvertera nya gubbar. Så allt annat en organiserat. Dock har det visat sig hyfsat produktivt.
Här är ett smakprov på vad jag gjort de senaste veckorna.
En WIP dreadnought kroppen har varit målad länge men först nu jag börjat jobba på armarna

En liten Long fang enhet, mest för att jag gillar Heavy bolters

Triss i libbar. Hittade en fine cast libbe i en låda och gjorde några små converteringar på honom

Tre plasma pistol veteraner. Fråga inte varför

7 till vargar till den evigt växande horden

Ska försöka att komma ihåg att fota och lägga upp lite grejer mer allt eftersom.
Här är ett smakprov på vad jag gjort de senaste veckorna.
En WIP dreadnought kroppen har varit målad länge men först nu jag börjat jobba på armarna

En liten Long fang enhet, mest för att jag gillar Heavy bolters

Triss i libbar. Hittade en fine cast libbe i en låda och gjorde några små converteringar på honom

Tre plasma pistol veteraner. Fråga inte varför

7 till vargar till den evigt växande horden

Ska försöka att komma ihåg att fota och lägga upp lite grejer mer allt eftersom.
Härlig kreativitet ni visar upp =)
Tror eller vet snarare en också har lite av era tendenser vad det gäller hoppa runt på olika projekt hela tiden
Antar det är ett av skälen en gillar denna hobby, en kan byta när en känner för det =)
Svårare om en lagar mat eller byter däck på bilen, då "måste" det mer eller mindre göras och i en tämligen strikt ordning; med modellverksamhet kan en komma i kaos och lämna i kaos :D
Tror eller vet snarare en också har lite av era tendenser vad det gäller hoppa runt på olika projekt hela tiden
Antar det är ett av skälen en gillar denna hobby, en kan byta när en känner för det =)
Svårare om en lagar mat eller byter däck på bilen, då "måste" det mer eller mindre göras och i en tämligen strikt ordning; med modellverksamhet kan en komma i kaos och lämna i kaos :D
Man kan ju skita i däckbyte, speciellt på bussar & lastbilar. Men då blir det ju därefter. Som vi som bor i Stockholm märker just nu.
Väldigt snygga grejer som alltid. Gillar librarianerna. De är ju blå dessutom
Och tuff hjälm på vovven.
Väldigt snygga grejer som alltid. Gillar librarianerna. De är ju blå dessutom