Speedfreek goes Dark eldar
Re: Speedfreek goes Dark eldar
Vars kommer lie:n ifrån?
Hellions Hellglaive? eller?
Hellions Hellglaive? eller?
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
- speedfreek
En hellglaive med de två bladen kombinerade till ett jättestort och åt sidan istället.
GWs nya modeller ser ju ut som någon chaosgud våldtagit en alv och avkomman har kommit över fula köttknivar. Usch..
Dina gillar jag klart bättre, liarna känns svårt att bedöma för ens dom är färdigmålade.
Kjolen var söt, gillar oxå att dom inte rusar fram, gamla incubisarna hade ju inte fleet.
Blir nog bra!
Eh, jag tänkte bara på en annan sak, varför är din tråd i "allmänt", kanske borde flyttas till målat?
Dina gillar jag klart bättre, liarna känns svårt att bedöma för ens dom är färdigmålade.
Kjolen var söt, gillar oxå att dom inte rusar fram, gamla incubisarna hade ju inte fleet.
Blir nog bra!
Eh, jag tänkte bara på en annan sak, varför är din tråd i "allmänt", kanske borde flyttas till målat?
-
Leidermark
Det är väl precis det som Dark Eldar är...mindtrix skrev:GWs nya modeller ser ju ut som någon chaosgud våldtagit en alv och avkomman har kommit över fula köttknivar. Usch..
Spot on! ^^Leidermark skrev:
Det är väl precis det som Dark Eldar är...
- speedfreek
Jag tänkte bajsa hit lite armélistor och regelfunderingar ibland också.mindtrix skrev:Eh, jag tänkte bara på en annan sak, varför är din tråd i "allmänt", kanske borde flyttas till målat?
Och en Baron Sathonyx!

Det är nästan internetkaka till den som ser var håret kommer ifrån...
Haha vet inte varför men får för mig att det skulle kunna vara en hästsvans O_O Dvs. en svans från typ en elven steed eller nåt snarlikt?
- speedfreek
Han ser rätt frän ut. För att följa hästtemat så säger jag Pegasus!