Jörgens Demoner

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Användarvisningsbild
Jörgen
Inlägg: 714
Blev medlem: 11 okt 2010, 14:39
Ort: GBG

Re: Jörgens Demoner

Inlägg av Jörgen »

Så då var man klar med 5st flamers samt 1st objektiv till Gamers Weekend.
Har även fixat 4s nurgling swarms (konverterade av bitz) Men det får bli ett senare jobb.
Tror nog att mina demoner får vila lite ett tag sen, i allafall tills jag kör nästa turnering och vill ha nått nytt.
Finns ju alltid lite kul grejer att utöka med :D

Bild

Flygmaskin
Inlägg: 892
Blev medlem: 18 okt 2008, 11:24

Re: Jörgens Demoner

Inlägg av Flygmaskin »

Denna armé är så jävla nice!
Människomat, till exempel spannmål.

Användarvisningsbild
Lottomannen
Inlägg: 1367
Blev medlem: 26 okt 2011, 12:48

Re: Jörgens Demoner

Inlägg av Lottomannen »

Baser med tentakler och allt är asnice, men det mest fantastiska med armen är färgerna, de är så himla snygga!
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K

Användarvisningsbild
Jörgen
Inlägg: 714
Blev medlem: 11 okt 2010, 14:39
Ort: GBG

Re: Jörgens Demoner

Inlägg av Jörgen »

Idag har jag så smått börjat fixa med mina 2 kommande tzeentch heralds på disc.
Lär väl va klara med själva heralderna i veckan, men letar fortfarande efter flygbaser till dessa.
Behöver 2st genomskinliga baser som tau drones, samt nids gargoyled använder.
Kan betala en liten slant, så hör av er på pm om ni kan hjälpa till.

Ancalagon
Inlägg: 3323
Blev medlem: 15 aug 2011, 16:15

Re: Jörgens Demoner

Inlägg av Ancalagon »

Ska ha förbarmande över dig Jörgen. PMa din adress så lägger jag några små genomskinliga baser på posten.

Användarvisningsbild
Jörgen
Inlägg: 714
Blev medlem: 11 okt 2010, 14:39
Ort: GBG

Re: Jörgens Demoner

Inlägg av Jörgen »

Nu så är mina heralds snart klara, väntar bara på baser från den snälle Ancalagon
så är ytterligare en del av armén redo för nya turnerings äventyr :D

Bild

Bild

Jonke
Inlägg: 578
Blev medlem: 06 maj 2012, 21:14

Re: Jörgens Demoner

Inlägg av Jonke »

Retroflamersarna är ju sjukt mycket baksäte än de nya!

Användarvisningsbild
Jörgen
Inlägg: 714
Blev medlem: 11 okt 2010, 14:39
Ort: GBG

Re: Jörgens Demoner

Inlägg av Jörgen »

Jonke skrev:Retroflamersarna är ju sjukt mycket baksäte än de nya!
Kan bara hålla med, dom är grymma!

Användarvisningsbild
Boggalogg
Inlägg: 500
Blev medlem: 27 jan 2010, 08:31
Ort: Kinna
Kontakt:

Re: Jörgens Demoner

Inlägg av Boggalogg »

Råkade hitta en sån flamer här hemma. Du ska få den nästa gång vi ses!

Användarvisningsbild
Jörgen
Inlägg: 714
Blev medlem: 11 okt 2010, 14:39
Ort: GBG

Re: Jörgens Demoner

Inlägg av Jörgen »

Boggalogg skrev:Råkade hitta en sån flamer här hemma. Du ska få den nästa gång vi ses!
Åh tack :wub:
Blir ännu en herald till armén.

Skriv svar