Har även fixat 4s nurgling swarms (konverterade av bitz) Men det får bli ett senare jobb.
Tror nog att mina demoner får vila lite ett tag sen, i allafall tills jag kör nästa turnering och vill ha nått nytt.
Finns ju alltid lite kul grejer att utöka med


