Jag gillar Custodes.. Best of the Best of the Best - och de är väl medvetna om det!

Du börjar få en skön samling av både Custodes och Grey Knights nu, det är fler än jag som får börja tänka på ett gruppfoto!

Exakt så! Dessutom brukar jag snöa in fullständigt på fluffet när jag spelar en armé och plöjer just nu alla böcker med Custodes. Det är inte så många men de är enligt mitt tycke väldigt bra. Intressanta karaktärer på många sätt.
Stort tack mannen! Hittat bra tutorials på YouTube, vilket hjälpt enormt. Det tar tid men det tar sig, sa mordbrännaren.
Eller hur, helt galen Big Boy! Älskar det.
Tackar Rune! Ja, precis, det är jättebra att köra, det gör jag alltid numera, även på platta ytor. Micro sun och micro soft kör jag, de är mina husgudar så fort det ska göras transfers.RUNE skrev: ↑06 jul 2020, 07:46Ser snyggt ut!
Bråkiga dekaler blir ofta bättre om man använder "Decal softner". Även om man applicerar dekaler på släta ytor (vilket inte brukar vara ett problem) så gör decal softner att den ligger plattare mot ytan och där blir mindre "silver line". Har sett Youtubers som fått dekaler att ligga dikt an helt omöjliga former med hjälp av dekal softners och lite tålamod. Den hjälper inte mot glänsandet, så den ersätter inte matt lacken.