Muffins målar tråd 0.2

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
Användarvisningsbild
Flogger

Re: Muffins målar tråd 0.2

Inlägg av Flogger »

De är ju rätt bra i nya codexet! :D

Vill verkligen se din armé på turnering! Så jävla snygg!
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Användarvisningsbild
muffin

Inlägg av muffin »

tack så mycket flogger, när allt är klart så ska jag föröska att ta mig till någon turnering. kommer nog bli bort mot GBG någon gång så jag kan hänga lite med keko76. men än har man mycket kvar att måla men det kommer bli roligt att se allt klart, det har redan börja ta sig bra tycker jag.

nu är man mest väldigt ivrig att få sitta med sitt nya dex och bläddra igenom alla saker som kommer. tro jag kommer att få min nästa vecka så det är lite surt men jag vill hjälpa den lokala affären som vi har här i dalarna :D
becon är ganska roligt.

Användarvisningsbild
muffin

Inlägg av muffin »

nu har jag måla upp tre warriors, dom blev ok lite små saker som jag ska fixa här o där. ögon och tänder målat nu jag tog bilden igår kväll nu har jag målat lite på morgon kvisten. men det går inte så fort när man har blivigt lite förkyld fan med, så jag tro att min helg kommer att vara väldigt lugn.

sen så har jag basat lite hormas och min stora bullmamma som kommer att få färg väldigt snart, det var en rolig figge att måla. armen växer men väldigt lång samt just nu jag hoppas att jag friskna på mig lite mer nu.
Bilagor
war_3.jpg
(98.57 KiB) Nerladdad 346 gånger
war.jpg
(86.96 KiB) Nerladdad 346 gånger
becon är ganska roligt.

Användarvisningsbild
muffin

Inlägg av muffin »

idag så kom mina rolgia saker, så nu blir det att sitta och bygga lite gran. sånt man blir lite glad över när man är hemma och är sjuk och tycker synd om sig själv :D
Bilagor
stuff.JPG
(715.86 KiB) Nerladdad 274 gånger
becon är ganska roligt.

Användarvisningsbild
muffin

Inlägg av muffin »

då var min Haruspex aka Ralf klar, det som är kvar är ögon och tänder samt lite gore. men jag kan inte göra något av det för oljan har inte torkat riktigt än så det är bara att vänta ett tag så kommer jag kunna meka med det. jag får helt enkelt börja lite gran med basen till den stora snubben se vad man hitta på för något.
Bilagor
Haruspex.jpg
(478.67 KiB) Nerladdad 222 gånger
becon är ganska roligt.

Användarvisningsbild
LillePer

Inlägg av LillePer »

Ska du fixa "fårorna" i armar och ben? Annars kan det se lite omålat ut typ. Men balla färgval!

Användarvisningsbild
Kaptenen

Inlägg av Kaptenen »

Jättefin! Klara färger, tydligt Xenos. :D

Men också;
Du fick den igår, klar idag?? :shock:
Bygga ihop, fixa bort mouldlines och skit. Måla.
På en dag. Ett Monstrous Creature.
På en modell du aldrig sett innan?!?

Imponerande!!

Användarvisningsbild
muffin

Inlägg av muffin »

Captaingallas skrev:
Men också;
Du fick den igår, klar idag?? :shock:
Bygga ihop, fixa bort mouldlines och skit. Måla.
På en dag. Ett Monstrous Creature.
På en modell du aldrig sett innan?!?

svar ja på alla, det var svårt att inte börja bygga och göra i ordning för målning. Den här figgen var en stor anledning till min målar motivation så det var grymt roligt att få leka med den idag. nästa steg kommer att bli att få spela med den och se hur mycket han hinner äta på en rundan innan han dör av att bli för tjock haha.

jag har även byggt och magneta två st hive gurdes som kommer få färg väldigt snart.

imorgon kommer jag nog att sitta med lite hormas jag vet inte riktigt än, kan hända att jag målar min andra tervigon med när man ändå är igång. jag tycker det är roligast att sitta med dom stora gubbarna.
becon är ganska roligt.

Ancalagon

Inlägg av Ancalagon »

Jag tycker också det gula ser väldigt ofärdigt ut. Speciellt om man jämför med klassen på målningen på resten av modellen. Inte slappa Emilio! ;)

Användarvisningsbild
muffin

Inlägg av muffin »

jag har posta upp lite bättre bilder på min blogg nu, så det är bara att gå in och titta där om ni vill se dom.
becon är ganska roligt.

Skriv svar