Muffins målar tråd 0.2
Re: Muffins målar tråd 0.2
Mysiga Nids 
dom tar sig mer och mer, just nu sitter jag och jobbar på två venomtrhops. sen blir det att megneta en till bullmamma som man kan även köra som trynofex eller hur man stava det. sen är jag inte helt säker på baserna ska leka runte med färgerna lite mer.
- Bilagor
-
- bullmamma.jpg
- (107.67 KiB) Nerladdad 303 gånger
becon är ganska roligt.
Gillar det så kämpa på nu 
nu håller dom här på att få sig lite färg, det är en av mina favorit enheter. jag vet att dom inte är super bra men bra roliga kan dom vara ibland. se vad som händer med dom i det nya dexet men en arme utan dom går det inte för mig iaf jag hoppas att ha dom typ klara till ikväll se om jag årka nå mer idag.
- Bilagor
-
- venom.jpg (99.11 KiB) Visad 1968 gånger
becon är ganska roligt.
Kul att du får hyllningskörer. Själv tycker jag färgvalet är jättemärkligt, men smaken är ju olika. Kul med tempo dock. Håll humöret uppe och tungan rätt i munnen.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
då var jag klar med mina venomtrhops, dom var roliga. jag kommer nog att ge dom lite gore runt tentaklerna vid munen men inte säker än. jag är fortfarande lite kluven på vilken färg jag ska ha på baserna, tema är djungel så så det ska vara någon fomr av lera men jag vill inte ha mörk brunt.
men men det blir nog bra
enjoy.
men men det blir nog bra
enjoy.
- Bilagor
-
- venom_done.jpg (101.2 KiB) Visad 1872 gånger
becon är ganska roligt.