Mitt eget lilla Chapter
Re: Mitt eget lilla Chapter
Då var Speedern lagad efter senaste matchen. Thunderfire Cannon färdigbyggd (i plast) och grundad. Ytterligare en Melta till Razorback och Land Raider monterad. Limmat och grundat färdigt en Tech Marine till kanonen. Jobbar på att måla upp allt till samma "fas" som resten av armén.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
- speedfreek
Vi vill se!Röde skrev:Thunderfire Cannon färdigbyggd (i plast) och grundad.
QFT!speedfreek skrev:Vi vill se!Röde skrev:Thunderfire Cannon färdigbyggd (i plast) och grundad.
Ja vad gör man inte för lite uppmärksamhet...

Jag är rätt nöjd. Jag råkade ju slipa lite tokigt så den har ju eldfläjms på ena sidan som jag ska försöka gömma med lite målning. För övrigt tycker jag den blev bra. Bra nog iaf.

Jag är rätt nöjd. Jag råkade ju slipa lite tokigt så den har ju eldfläjms på ena sidan som jag ska försöka gömma med lite målning. För övrigt tycker jag den blev bra. Bra nog iaf.
Jo, det var tanken...Kerrai skrev:Ser ju kanon ut!
Ba-dum tss!Kerrai skrev:Ser ju kanon ut!
- speedfreek
Ser riktigt bra ut!
Och dessutom lik orginalet, som förutom att det knappt går att bygga ihop är skitsnyggt.
Och dessutom lik orginalet, som förutom att det knappt går att bygga ihop är skitsnyggt.
Det är ju en grot-tank!
Ser jättebra ut, tech's lockar. ^^
Ser jättebra ut, tech's lockar. ^^
Japp, fluffmongo! Eller, mest mongo då - men jag gillar fluff!
Bygger lite sakta på min Space Hulk Librarian. Han har fått Grey Kniggit glav med lite fladder på och pekar framåt. Hålet efter stormboltern på armen dolde jag med ett relikskrin. Blir nog bra. Nu ska jag klämma dit en Forge World shoulder pad på honom och låta honom stå och dunsta av sig innan jag fortsätter. Funderar lite på toppen på hans ryggprydnad bara. Den är inte särskilt snygg.
Annars är jag tillbaka till att måla terminators, dvs. det jag stannade upp och byggde om är nu ifatt allt annat beträffande målningsstandard.
Annars är jag tillbaka till att måla terminators, dvs. det jag stannade upp och byggde om är nu ifatt allt annat beträffande målningsstandard.