Sebbes Blood angels blogg
Re: Sebbes Blood angels blogg
Jag syftade mer på passagerarna ;D
Annars så blir den snygg, tumme upp!
Annars så blir den snygg, tumme upp!
hehe, tur att dom hoppar ut rakt fram, och inte åt sidan då
Ska försöka jobba lite på mitt DC ikväll.. Raidern är nästan klar som det är nu, bara lite touches kvar
Blev det några bits över?Apocswe skrev:hehe, tur att dom hoppar ut rakt fram, och inte åt sidan dåSka försöka jobba lite på mitt DC ikväll.. Raidern är nästan klar som det är nu, bara lite touches kvar
ungefär till en halv LR 
lite mer updates...
Battledamage gjort på LR, funderar på om jag ska addera lite till, vad tycker ni?

Ett par WIPs på death company

Battledamage gjort på LR, funderar på om jag ska addera lite till, vad tycker ni?

Ett par WIPs på death company

Ser ju riktigt lovande ut!
Sorry att det tagit ett litet tag, men ibland måste man vänta på lönen... En wip bild på en furioso jag håller på med...

Fury dread klar, ska bara basen köpas och göras... Kommer köra dom med ett stadstema tror jag

Jag skulle gärna vilja se lite mer på blodsdroppen mitt på dreaden. Den ser väldigt platt ut just nu, om du ser hur de har gjort på lådan är det snyggare så enligt mig. Annars är hela modellen väldigt snyggt målad!
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Du har rätt, den är faktiskt bara målad med blood red just nu... Funderar på hur man ska göra det så att den inte ser ut som en gem, utan faktiskt som blod.