The flesh garden
Re: The flesh garden
Mysbyxor ftw!
Pete: And how do you take your coffee, Agent Cooper?
Cooper: Black as midnight on a moonless night.
Pete: Pret-ty black.
Cooper: Black as midnight on a moonless night.
Pete: Pret-ty black.
Jag tycker att byxorna ser rätt bra ut, men de gör nog att modellen inte ser så Dark Eldar ut. Det ser ut mer som någon form av Heavy servitor.
De färdiga byxorna på kille nr.1 tyckte jag såg bra ut. Eventuellt kan du ju trassa sönder de lite mera, kanske passar bättre.
nigga watOtto_Serholt skrev:Ser mysigt ut lolita.
att du HAR chosen betyder inte att du ÄR chosen. Det betyder att du e sepe.
-
Claimh_Solais
Så då var det dex för en uppdatering , målat en del comission så mitt DE projekt få vänta snällt på sin tur
men här är iaf lite nytt
en heamonculos (kul grej att lära sig stava till --NOT)
otroligt va ett armbyte kan göra för att lyfta en modell , gillade aldrig posen och kniven från 92 på orginal modellen.

och här är mr.mysboxor igen
har skulpterat ner benen en del och lagt lite bilng så det tar bort focus från benen
inte helt klart än , tycker något fattas men vet inte va mer jag ska göra :S tips?

och här är nästa monster till rakning, tidigt wip
vill testa att skulptera "hudkjolar" på han som några tyckte men vet inte hur jag ska göra det
någon som har några bra tips ?, vill inte att det ska se ut som om han har en stor filt runt benen utan bara tunt skin

(fötterna är jättesmå jag vet , dom är bara där som grund för att bygga vidare på)
enjoy
men här är iaf lite nytt
en heamonculos (kul grej att lära sig stava till --NOT)
otroligt va ett armbyte kan göra för att lyfta en modell , gillade aldrig posen och kniven från 92 på orginal modellen.

och här är mr.mysboxor igen
har skulpterat ner benen en del och lagt lite bilng så det tar bort focus från benen
inte helt klart än , tycker något fattas men vet inte va mer jag ska göra :S tips?

och här är nästa monster till rakning, tidigt wip
vill testa att skulptera "hudkjolar" på han som några tyckte men vet inte hur jag ska göra det
någon som har några bra tips ?, vill inte att det ska se ut som om han har en stor filt runt benen utan bara tunt skin

(fötterna är jättesmå jag vet , dom är bara där som grund för att bygga vidare på)
enjoy
-
Claimh_Solais
Dåliga bilder är väl bättre än inga bilder alls
Jetbiks och heamonculos klara
ska ta bättre bilder sen men det kanske väcker ett intresse iaf

Jetbiks och heamonculos klara
ska ta bättre bilder sen men det kanske väcker ett intresse iaf

- The Gretchin
Coolt färgschema och snyggt målat. Fortsätt så!!! 
Helmer Jonelid
Egge skrev:Inget val får ha mer än 1 mer val än någon annan sorts val (ignorera Troops).
Haemonculus.Claimh_Solais skrev:en heamonculos (kul grej att lära sig stava till --NOT)
-
Claimh_Solais
kommer aldrig ihåg ändåHeadWar skrev:Haemonculus.Claimh_Solais skrev:en heamonculos (kul grej att lära sig stava till --NOT)
sen kan det nog stavas på olika sätt va jag vet
- Styranimon
Haemonculusen var snygg 
Keep up the good work!
Keep up the good work!