Eldar Alaitoc
- Styranimon
Re: Eldar Alaitoc
Wow, alltså, jag älskar synen av välgjorda Eldar!
Det är det laget i 40k som enligt mig är snyggast om de är välgjorda(även om man kan göra sjukt snygga grejer med alla andra lag).
Väldigt cleant och snygg blå färg!
Det är det laget i 40k som enligt mig är snyggast om de är välgjorda(även om man kan göra sjukt snygga grejer med alla andra lag).
tackar för allt beröm!Styranimon skrev:Wow, alltså, jag älskar synen av välgjorda Eldar!
och jag håller helt med dig angående eldar de är (oftast) fina figurer även om en hel del av dem börjar bli antika. Det är nog också det som gör att det är riktigt svårt att konvertera dem. Enkla saker som man kan göra med andra lag går helt bort med eldar enligt min mening tex. kulhål, rost och chippings. Fast å andra sidan hade det kanske varit riktigt effektfullt med eldar eftersom ingen annan har gjort det hittills, vad jag vet om iaf.
beröm belönas med fler bilder!
Men usch fy & blä lär deg måla för guds skull!!
nä men det ser alldelen kalasfint ut
dire avanger sergeanten? (vet inte vad dom heter) är stentuff
4 tummar upp av 3 möjliga från mig!
nä men det ser alldelen kalasfint ut
4 tummar upp av 3 möjliga från mig!
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
- speedfreek
Vill han verkligen krama den där fula tjockisen?
niiice
Säger han inte, ”kom dåååå” med brytning och just slagit ur armarna efter att slagit sig förortsaktigt på bröstet?
Säger han inte, ”kom dåååå” med brytning och just slagit ur armarna efter att slagit sig förortsaktigt på bröstet?