Space Wolves, valparna växer
Re: Space Wolves, valparna växer
Snyggt! Synd bara att du inte skrapat bort gjutskägg. 
Ser jättebra ut! Snygg free hand på knäet på killen med det stora kedjesvärdet. Jag tycker att det hänt lite med kvaliteten på målningen. Riktigt tight faktiskt!
Vill se mera!
Vill se mera!
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Ännu en Rune Priest färdig och även en Wolf Guard och en Grey Hunter med melta.
Se om man inte hinner göra klart de 4 andra Hunter modellerna i den enheten idag.
Bilder kommer senare ikväll
Funderar på om man ska försöka få tag i massa plasma cannons så man kan sätta ihop två enheter med Long Fangs där alla har Plasma Cannons men vet inte om det är så bra spelmässigt. Iof coolt att skjuta iväg 10st plasma plattor per tur och det enda som jag känner att jag saknar är just ap2 vapen.
Se om man inte hinner göra klart de 4 andra Hunter modellerna i den enheten idag.
Bilder kommer senare ikväll
Funderar på om man ska försöka få tag i massa plasma cannons så man kan sätta ihop två enheter med Long Fangs där alla har Plasma Cannons men vet inte om det är så bra spelmässigt. Iof coolt att skjuta iväg 10st plasma plattor per tur och det enda som jag känner att jag saknar är just ap2 vapen.
Runprästen blev som du skriver riktigt bra. Beträffande de andra två så kan det ju vara bildkvaliteten det är fel på men de ser betydligt "kladdigare" ut. De avviker en aning från det du tidigare visat i tråden. Har du egna tankar om detta? Bildkvaliteten?
Det är ju lite halvtrixigt med plåtandet. Ser ju att det är en klar skillnad i "ljus" på den övre och de nedre bilderna.
Hoppas för övrigt du har framgång med bitzletandet.
Det är ju lite halvtrixigt med plåtandet. Ser ju att det är en klar skillnad i "ljus" på den övre och de nedre bilderna.
Hoppas för övrigt du har framgång med bitzletandet.
@Röde: Det är nog lika mkt bildkvalitén som det faktum att jag inte haft glasögonen på mig när jag målade dem. Får se till att ta lite bättre bilder när hela gruppen är färdigmålad, men jag håller med att de är lite "kladdigare" än de andra, kanske är det att de inte har hjälm som gör att det ser ut som så?
Glasögon är grejer det. Att de inte har hjälm är det inte. Du har ju visat fler utan och de har ju sett riktigt bra ut. På med brillorna I say!
Målandet har legat nere ett tag nu då Tornerspels Säsongen börjat ta fart ordentligt.
Men för en tid sen så införskaffades en låda med WG Terminators som nu invänar 6st bits för att bli kompletta. (kom igen gott folk, jag vet att ni har bitsen jag söker
)
Samlngen ser ut som följer:
Ragnar
Njal
2 Rune Priests
1 Wolf Priest
1 Dreadnought
5 WG Terminators
10 WG med olika utrustning
25 Grey Hunters delat på 5 squads
15 Fenrisian Wolves (behöver dock massa green stuff innan dessa kommer användas)
5 Drop Pods
5 Scouts
2 Lone Wolves
4 Long Fangs
Målet är att ha iaf så mkt som möjligt i tre färger tills BlomCon i Juni.
Men för en tid sen så införskaffades en låda med WG Terminators som nu invänar 6st bits för att bli kompletta. (kom igen gott folk, jag vet att ni har bitsen jag söker
Samlngen ser ut som följer:
Ragnar
Njal
2 Rune Priests
1 Wolf Priest
1 Dreadnought
5 WG Terminators
10 WG med olika utrustning
25 Grey Hunters delat på 5 squads
15 Fenrisian Wolves (behöver dock massa green stuff innan dessa kommer användas)
5 Drop Pods
5 Scouts
2 Lone Wolves
4 Long Fangs
Målet är att ha iaf så mkt som möjligt i tre färger tills BlomCon i Juni.