Började med Wolf Guardsen idag:


Gief komments btw! Min första "seriösa" armé som ja lägger ner mer tid på att basa och se till så att dom ser riktigt "on the move" aktiga ut.
och lite hjälp.. hur ja än gör får ja inte mina bilder att bli större än ovan på hemsidan.. HOW?
//Oscar