Tackar och bockar. Alltid kul att få cred för färgval.BoBo skrev:Mycket snyggt med de blåa linserna som "poppar" iom den orangea komplementfärgen! Du kan din färglära, snyggt!
Rödes tråd...
Re: Rödes tråd...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Har lagt lite mer av andra lagret brunt på Freyr.

Och så har jag fått färdigt lite barrikader. Jobbar på med generatorerna och rören i bakgrunden.

Ska ha spelhelg hemma om två veckor och vill förstås ha lite ny terräng att duka med när jag nu står värd den här gången.

Och så har jag fått färdigt lite barrikader. Jobbar på med generatorerna och rören i bakgrunden.

Ska ha spelhelg hemma om två veckor och vill förstås ha lite ny terräng att duka med när jag nu står värd den här gången.
- NilssonHarHund
Bra stavning! Är det jag som är okulturell och inte vet att det brukar stavas så utomlands eller är det ditt påhitt?Röde skrev:Freyr.
Mycket inspirerande arbete när du lägger så mycket tid på att få till detaljer som bara du känner till.
Tack! Jag gillar ju pillet och detaljerna. Freyr är en av stavningarna för Frej som finns i engelskan.NilssonHarHund skrev:Bra stavning! Är det jag som är okulturell och inte vet att det brukar stavas så utomlands eller är det ditt påhitt?Röde skrev:Freyr.
Mycket inspirerande arbete när du lägger så mycket tid på att få till detaljer som bara du känner till.
Nu har jag målat en staty. Hoppas ni gillar den.

Själv är jag rätt nöjd med graden av högdagrar.

Själv är jag rätt nöjd med graden av högdagrar.
Provdukar lite, inför kommande helg, med lite ny terräng. Statyn och plasmaprylarna är nymålade...

Hoppas ni gillart!

Hoppas ni gillart!
-
Jättefint!
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
- Lottomannen
Så häftigt!
Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K
S.O.R.K
- stormshaft
Vrålnice!
Det är något visst med ett riktigt snyggt cityfight-bord, bra jubbat.

Det är något visst med ett riktigt snyggt cityfight-bord, bra jubbat.