Captains Corner
Re: Captains Corner
Fantastiskt snyggt och stämningsfullt! Bravo!
LeMalque skrev:Fantastiskt snyggt och stämningsfullt! Bravo!
Tack Tack!Boggalogg skrev:Läckert!

Turned a whiter shade of pale
- Procol Harum
Ännu en Escherflicka som har gått över till den bleka sidan!

Mina 3 kvinnliga Kultister.
Hatten av till GW för Escherboxen, fantastiska modeller!
De båda Eschermodellerna på bilden har samma kropp, men armar och huvud ger så stor förändring av modellen att det knappt syns!
-----
Idag köpte jag två modeller till! Jag har motstått kompisar som erbjudit att haka på fri frakt från FW, och som har länkat till butiker på nätet med rea..
Men idag när jag fick en länk till en utförsäljning av begagnat från vår lokala butik i stan så kunde jag inte hålla mig längre!
Där fanns två snubbar, jag tror från Malifaux, som kommer att passa in perfekt i min Kult!

Mr.Hyde och Dr.Jekyll, före Kultifieringen.
Först blir det till att bada i något starkt!
Jösses amalia vad det smäller i tapepen för dig. Sjukt häftig bil. Undrar vad förmånsvärdet är på den? Och Eschermodellerna går inte av för (gruv)hackor de heller
Wub wub 

Snyggt! Gillar temat på kulten, det får alla modeller att hänga ihop. 

Varje meddelande av innebörd, att forumet Svenska40k.se skall nedläggas, är falskt.
Om kriget kommer, 2019
Om kriget kommer, 2019
Tack! Det har nu tom gått från att just "våga" till att verkligen vilja hitta andra modeller. En klar inspiration är John Blanche's olika små Warbands!Ismeno skrev:Så läckra bilder du tar! Diggar det här projektet skarpt, kul att du vågar plocka in udda modeller och snyggt foga in dem i temat.
Tack! Bilen är registrerad som "arbetsredskap", så den varken skattas eller kräver körkort. Putsningen av den kvalar dessutom in som både friskvård och teambuilding!Nurgle skrev:Jösses amalia vad det smäller i tapepen för dig. Sjukt häftig bil. Undrar vad förmånsvärdet är på den? Och Eschermodellerna går inte av för (gruv)hackor de hellerWub wub
Tack!RUNE skrev:Snyggt! Gillar temat på kulten, det får alla modeller att hänga ihop.

All Shall Fade..

(Klicka på bilden för att komma till filmsnutten)
Edit: Kan stolt säga att via delningar i 3 grupper på FB så har filmsnutten nu på kvällen den 29e Januari hela 1400 visningar!

Det får bli en annan lösning där, vilket är synd, den runda sågklingan hade charm.
Senast redigerad av 1 Kaptenen, redigerad totalt 29 gånger.
Helt sjukt inspirerande!
Jag tappar verkligen hakan varje gång jag går in på den här tråden...
Hatten av, verkligen.

Hatten av, verkligen.
Tack tack!LeMalque skrev:Helt sjukt inspirerande!
![]()
![]()
Hatten av, verkligen.

Ovanpå det så klantade jag mig när jag tog bort den gamla färgen och tappade hans såg rakt ner i tvättmaskinens golvbrunn.. där fick jag för att jag skulle vara duktig och stå i tvättstugan med tinner istället för i köket.

Orginalet
Jag meckade dit ett Chainsword istället, jag utgår ifrån att en galen doktorsassistent kan reda sig med såväl motorsåg som cirkelsåg!

Min kultifierade version

Kulten uppfyller de mångkulturella kraven!
Från vänster: Wargames Exclusive Commissar, Neophyte med rakat Space Marine huvud, Aberrant, Malifaux Morgue Assistant, Necromunda Escher Ganger, Mordian Iron Guard, Hybrid, Neophyte.
Frånvarande: Blood Bowl Ogre, Primaris Psyker, Imperial Priest.