Alaitoc Avengers
Re: Alaitoc Avengers
Galet crisp, snyggt jobbat! Och tack för tipset på fotobox, har beställt en själv. 

- NilssonHarHund
Prototypar eldar ranger kitbashad från wood elf eternal guard och en scourge dark lance. Jag vill inte ha 2x5 eldar rangers i failcast där exakt samma pose förekommer två gånger (och kanske framför allt inte fem nissar som ser ut att föra fem olika sorters krig). Inte helt säker på om detta funkar, så konstruktiv kritik är mycket uppskattat. Jag överväger att skaffa en låda high elf shadow warriors för lite alternativa benposer (och snygga stövlar); vill dock helst inte köpa något mer förrän jag kunnat verifiera att grundidén funkar.

Tack och kul att kunna inspirera!Ismeno skrev:Galet crisp, snyggt jobbat! Och tack för tipset på fotobox, har beställt en själv.
- Lottomannen
Passar kanon, kör på det!
Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K
S.O.R.K
Snyggt!
Och rätt - Wood Elves! Inga sabla AoS nymodigheter!
Och rätt - Wood Elves! Inga sabla AoS nymodigheter!

Skitcoolt! om du orkar så skulle du kunna göra något åt höftskynket framtill, det ser kanske lite för fantasy ut.
- NilssonHarHund
Jag är osäker på om jag har skills nog att göra något bättre av den, men ja, det är även mitt största problem med modellen. Min tanke var att måla den blå, som resten av all mesh armour och på så vis göra den mindre medeltida. Men bättre vore att få dit ett ordentligt höftskynke i tyg.BoBo skrev:Skitcoolt! om du orkar så skulle du kunna göra något åt höftskynket framtill, det ser kanske lite för fantasy ut.
- NilssonHarHund

Bättre nu, efter kniv och dremel varit framme?
Jag fick upp denna bild i flödet från din tråd. Inte utan att lite nyfiket undra var hobbyn tagit vägen 

- NilssonHarHund

Vi provar igen, så ser vi om tapatalk är vettigare den här gången.